عاملان تیراندازی در بم دستگیر شدند

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی بم از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان که موجب رعب و وحشت مردم شد، خبر داد و گفت که در عملیات پلیس یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد. به گزارش فت فتو از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی روز چهارشنبه اظهار داشت :در پی وقوع […]

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی بم از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان که موجب رعب و وحشت مردم شد، خبر داد و گفت که در عملیات پلیس یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش فت فتو از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی روز چهارشنبه اظهار داشت :در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مرکز شهرستان توسط افراد ناشناس که منجر به رعب و وحشت شهروندان شده بود؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۴ عامل تیراندازی را شناسایی و با همکاری ماموران یگان امداد، متهمان را طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح غیرمجاز مورد استفاده  در تیراندازی نیز کشف شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان سابقه تیراندازی، شرارت و زندان  را نیز در پرونده خود دارند گفت: پلیس با اقتدار تمام با افرادی که به هر نحوی مبادرت به قانون شکنی و برهم زدن امنیت جامعه کنند به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.




عاملان تیراندازی در بم دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? عاملان تیراندازی در بم دستگیر شدند