طلوع‌کیان: رساندن کشتی در بحران به ساحل، هنر است/ بادرنگین: افتخار به بازی قشنگ فایده ندارد

سرمربی شهداب یزد پس از صعود به نیمه نهایی والیبال گفت: اگر یک کشتی سوراخ را در بحران تحویل بگیری و به ساحل برسانی هنر است. به گزارش فت فتو، تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی مقابل مس رفسنجان به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد. علیرضا طلوع‌کیان سرمربی شهداب یزد ضمن ابراز خرسندی از […]

سرمربی شهداب یزد پس از صعود به نیمه نهایی والیبال گفت: اگر یک کشتی سوراخ را در بحران تحویل بگیری و به ساحل برسانی هنر است.

به گزارش فت فتو، تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی مقابل مس رفسنجان به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

علیرضا طلوع‌کیان سرمربی شهداب یزد ضمن ابراز خرسندی از صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی، گفت: تیم شهداب برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر صعود کرد و برای این اتفاق، خیلی‌ها زحمت کشیدند. به هر حال اگر یک کشتی سوراخ را در بحران تحویل بگیری و به ساحل برسانی هنر است. من این تیم را نبسته بودم و از زمانی که هدایت تیم را قبول کردم، طی ۱۵ بازی تنها در یک بازی شکست خوردیم. عملکرد تیم پاسخ‌گوی همه هست. افتخار می‌کنم که در کنار مجموعه شهداب بودم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد، افزود: به تمامی اهدافمان رسیدیم و تمامی باخت‌های دور رفت را جبران کردیم. ۶ برد را تبدیل به ۱۲ برد و ۱۷ امتیاز را به ۳۳ امتیاز تبدیل کردیم. برای نخستین بار فولاد مبارکه سپاهان را بردیم که مجموعه شهداب پیش از این چنین افتخاری نصیبش نشده بود.

او ادامه داد: از زمان شروع پلی‌آف مدام به بازیکنان گوش‌زد کردیم که سرسختی ذهنی زیادی نیاز است. مدام تمرین کردیم و این سرسختی ذهنی باعث شد در دو بازی به پیروزی برسیم. همانطور که اشاره کردم به تمام اهدف‌مان و حتی بیشتر از آن رسیدیم و این اتفاق جای تشکر دارد.

طلوع‌کیان تصریح کرد: از تک تک بازیکنان به خاطر انرژی‌هایی که گذاشتند تقدیر می‌کنم. در نیم‌فصل چند بازیکن را جابه‌جا کردیم و امروز دیدید که بازیکنان اضافه شده، عصای دست‌مان بودند. گروه قبل هم شایستگی‌های لازم را داشتند. از این به بعد تنها به عشق هواداران شهداب بازی می‌کنیم تا سطح‌مان را ارتقا دهیم و شاید به فینال و حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا برسیم.

او ادامه داد: آمدن در جمع چهار تیم برتر آخرین هدف ما بود ولی از این به بعد باید برای هواداران و اعتبارمان بازی کنیم. بچه‌ها توان بیش از این را هم دارند. چند روز نیاز به تمرین و ریکاوری داریم. مدیرعامل جوانی داریم و به شخصه اعتقاد دارم که جوانان می‌توانند و امروز این موضوع به همه ثابت شد.

سرمربی مس:  افتخار به بازی قشنگ بی‌فایده است

اسماعیل بادرنگین در واکنش به بازی زیبای امروز تیمش مقابل مقاومت شهداب یزد، گفت: صرفا افتخار کردن به بازی‌های قشنگ بی‌فایده است. یک تیم هزینه کرده و به این جایگاه رسیده. نمی‌خواهم هیچ اظهار نظری درباره داوری داشته باشم. فقط امیدوارم خودشان داوری‌ها را بررسی کنند.

مربی مس رفسنجان افزود: از ابتدای فصل به دنبال به نمایش گذاشتن یک والیبال خوب بودیم. محدودیت‌هایی در جذب بازیکنان داشتیم و از ۶ بازیکنی که جذب کردیم چند بازیکن مصدوم شدند. اما در نیم فصل و بعد از تقویت تیم، موفق شدیم خوب والیبال بازی کنیم. اما وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید و برخی نتایج رقم می‌خورد، ممکن است مدیرعامل باشگاه برای تیم‌داری تجدید نظر کند.

انتهای پیام 




طلوع‌کیان: رساندن کشتی در بحران به ساحل، هنر است/ بادرنگین: افتخار به بازی قشنگ فایده ندارد

منبع: ایـسنا
? طلوع‌کیان: رساندن کشتی در بحران به ساحل، هنر است/ بادرنگین: افتخار به بازی قشنگ فایده ندارد