طرح سلامت رضوی در کرمان اجرایی شد

کرمان – فت فتو – دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان از آغاز آزمایشی طرح سلامت رضوی به همت خادمیاران رضوی از ابتدای شهریور در شهر کرمان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان کرمان، سعید کاظمی پور افزود: این طرح در شهر […]

کرمان – فت فتو – دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان از آغاز آزمایشی طرح سلامت رضوی به همت خادمیاران رضوی از ابتدای شهریور در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان کرمان، سعید کاظمی پور افزود: این طرح در شهر کرمان به مدت یک ماه به طور آزمایشی انجام می شود و در روزهای آینده با توجه به اتمام دوره، پیشرفت هر مرحله اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح زیرساخت ها برای ثبت تمام مراحل در سامانه و بصورت الکترونیکی دیده شده است، تصریح کرد: برای بررسی روند اجرا، مزایا و معایب این طرح علاوه بر سامانه به صورت چاپی نیز تدابیری اندیشیده شده و در حال اجراست.
دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان با اشاره به اینکه موسسه ها و خیریه های درمانی بخشی از هزینه درمان بیماران نیازمند را متقبل می شوند تاکید کرد: با بررسی انجام شده بستر کار به شکلی فراهم شد تا از ظرفیت همه مجموعه ها و مراکز درمانی و همچنین افراد در ساختار نظام سلامت در اجرای این طرح بهره برد.

وی ادامه داد: در طرح سلامت رضوی افراد بیمار پس از شناسایی به پزشکانی که در محله اعلام‌آمادگی کردند معرفی و به صورت رایگان ویزیت می شوند و مسیر درمان توسط پزشک معالج و معرفی آن به داروخانه  یا ارجاع بیمار به سطح دوم پاراکلینیک و ویزیت توسط پزشک متخصص انجام می شود.

کاظمی پور افزود: در این طرح بیماران تا سطح دوم پیش می روند و فعلا بستری بیمار جزو برنامه معمول نخواهد بود و بیمار هزینه پرداخت نمی کند، هزینه توسط خیران و همه کسانی که در خصوص سلامت نذری دارند تامین خواهد شد.

وی اطهار داشت: با اجرایی شدن این طرح وضعیت ۸۰ درصد بیماران مشخص و تعیین تکلیف می شود.




طرح سلامت رضوی در کرمان اجرایی شد

منبع:ایرنـا
? طرح سلامت رضوی در کرمان اجرایی شد