طرح ساماندهی کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی دولت در صحن علنی پیگیری می شود

جیرفت – فت فتو – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت هفته آینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری می شود. به گزارش فت فتو، ذبیح الله اعظمی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از رایزنی با نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس […]

جیرفت – فت فتو – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت هفته آینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری می شود.

به گزارش فت فتو، ذبیح الله اعظمی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از رایزنی با نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: ساماندهی نیروهای قراردادی، پیمانی و شرکتی را با جدیت دنبال می کنیم.

کشاورزان جنوب کرمان از کاشت زیاد سیب زمینی خودداری کنند

وی با بیان اینکه کشاورزان جنوب کرمانی از کاشت زیاد سیب زمینی خودداری کنند، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته قیمت محصول سیب زمینی خوب بود لذا کشاورزان در کاشت این محصول به توصیه های کارشناسان کشاورزی توجه کنند.

اعظمی تصریح کرد: در سنوات گذشته هر زمان قیمت یک محصول خوب بوده سال بعد کشاورزان به کشت بیش از نیاز این محصول رو آورده لذا کشاورزان باید به توصیه های سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان توجه کنند.

وی تاکید بر اجتناب از کاشت بیش از حد سیب زمینی را پیش بینی خود در فصل زراعی جاری دانست و بر اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در زمینه میزان سطح زیر کشت سیب زمینی کشور برای جلوگیری از کشت بیش از حد این محصول تاکید کرد.

 کشاورزی قراردادی و توجه به الگوی کشت سبب رونق کشاورزی می شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بر طرح کشاورزی قراردادی و توجه به الگوی کشت تاکید کرد و گفت: اگر کشاورزان به الگوی کشت توجه کنند، شاهد کاهش زیان کشاورزان خواهیم بود.

وی افزود: پیگیر طرح کشاورزی قراردادی از طریق وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است.

در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم، بر شایسته سالاری در انتخاب مدیران توسط مسئولان تاکید کرد.

اعظمی اظهار داشت: از مدیران پر تلاش و کاری حمایت می کنیم لذا دنبال مطالبات شخصی نیستم.

 پیگیری بخش شدن دهستان دلفارد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری بخش شدن دهستان دلفارد خبر داد و گفت: گاز رسانی به این منطقه در دستور کار است. 

وی افزود: مشکلات رودخانه وحشی دلفارد در حال پیگیری است. 

۱۶۰ روستا در جیرفت و عنبراباد فاقد پوشش ارتباطی هستند

اعظمی با بیان اینکه ۱۶۰ روستا در شهرستان های جیرفت و عنبراباد فاقد پوشش ارتباطی هستند، از پیگیری این مشکل از طریق وزیر ارتباطات خبر داد.

وی افزود: وزیر ارتباطات قول برطرف شدن ۵۰ درصد از مشکلات مخابراتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد را اعلام کرده اند که در صورت محقق نشدن این قول، موضوع را پیگیری می کنم.

طرح راه آهن جیرفت را رها نکرده ام

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح راه آهن جیرفت را رها نکرده ام، از پیگیری این طرح از طریق ریاست محترم جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی اعتبار مورد نیاز طرح راه آهن جیرفت را ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مطالعه این طرح انجام شده است. همچنین طرح راه آهن جیرفت – بم – جاسک ارایه شده  که در حال پیگیری است.

اعظمی به تشریح عملکرد دو ساله خود پرداخت و به راه اندازی معدن سرگز اسفندقه اشاره کرد و گفت: امروز مشکلات این معدن برطرف شده و ۳۵۰ نفر در این معدن مشغول بکار هستند.

وی افزود: این معدن ۱۵ میلیارد تومان در راستای مسولیت اجتماعی در بخش اسفندقه هزینه کرده است.

اعظمی به پیگیری معدن کرور اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر مطالعات این طرح انجام شده و در ابتدا پیگیر ساخت جاده این طرح هستیم که این طرح با حضور وزیر افتتاح شد.

نماینده مجلس به راه اندازی معدن حسین اباد ساردوئیه اشاره کرد ‌و گفت: این معدن ۱۰۰ نفر نیرو جذب کرده و در حال پیگیری مشکلات این معدن هستیم.

وی به مشکل گاز رسانی به شهر ساردوییه اشاره کرد و گفت: گاز رسانی ساردوئیه پس از ۱۰ سال گاز انجام شده ولی این طرح بصورت رسمی افتتاح نشده لذا  در سفر ریاست محترم جمهور یا معاونین ایشان این طرح افتتاح رسمی می شود.

اعظمی به طرح گاز رسانی به شهر مردهک و دوساری اشاره و تصریح کرد: این طرح به اتمام رسیده که با حضور یکی از مقامات رسما به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به عنبراباد ۹۵ درصد پیشرفت دارد، گفت: مشکلات بین پیمانکار شرکت گاز و شهرداری عنبراباد برطرف شد.

گلخانه داران جنوب کرمان نسبت به دریافت گاز اقدام کنند

نماینده مجلس به گاز رسانی به شهرستان های جیرفت و عنبراباد اشاره کرد و گفت: گلخانه داران در سال زراعی جدید نسبت به دریافت سوخت(گاز) اقدام کنند.

وی به طرح ابرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت اشاره کرد و گفت: این طرح وارد بودجه شده و به صورت ویژه در دستور کار است.

اعظمی همچنین به پل (سرجاز) اشاره کرد و گفت: مشکلات این طرح پس از گذشت هشت سال برطرف شده و بزودی با حضور و زیر یا معاون وزیر افتتاح می شود.

وی به طرح پل کلجک عنبراباد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را تکمیل این طرح انجام دادیم و بزودی افتتاح می شود.

این نماینده مجلس همچنین به مشکل پل حسین اباد دهدار اشاره کرد و افزود: راهداری جنوب کرمان این طرح را تکمیل و افتتاح کرده است.

سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی خاکی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی خاکی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد وجود دارد، گفت: استاندار کرمان با تخصیص دادن اعتبار ویژه این مشکل را برطرف کنند.

وی به طرح جاده ایمن سازی مسیر ارتباطی راین و جیرفت اشاره کرد و گفت: این طرح را از طریق مدیرکل راه و شهرسازی کرمان پیگیری کردیم لذا مقرر شد تا این طرح تعریض شود.




طرح ساماندهی کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی دولت در صحن علنی پیگیری می شود

منبع: ایرنـا
? طرح ساماندهی کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی دولت در صحن علنی پیگیری می شود