طرح اقتصادی دولت جلوی میلیاردها قاچاق کالای اساسی را گرفته است

امام جمعه رفسنجان گفت: برنامه دولت یک اقدام خوب و در راستای رسیدن یارانه‌ها به دست مردم است. اصل اندیشه و هدف درست است و همه باید کمک کنند این کار به‌خوبی انجام شود. به گزارش فت فتو از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه به انتخابات مجلس لبنان […]


امام جمعه رفسنجان گفت: برنامه دولت یک اقدام خوب و در راستای رسیدن یارانه‌ها به دست مردم است. اصل اندیشه و هدف درست است و همه باید کمک کنند این کار به‌خوبی انجام شود.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه به انتخابات مجلس لبنان اشاره و اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های رژیم صهیونیستی و مثلث عربی عبری برای حذف حزب‌الله از صحنه تصمیم‌گیری،انتخابات با پیروزی جریان مقاومت به پایان رسید و امیدواریم با تشکیل مجلسی قدرتمند و قوی خیر و مصلحت مردم لبنان رقم بخورد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اخیرا دولت اقدام به فراگیرکردن بیمه کرده است که بیش از ۵ میلیون نفر از دهک‌های اول تا سوم از مزایای بیمه بهره‌مند شدند.همچنین پوشش بیماران صعب‌العلاج و درمان ناباروری زوج‌ها، توسط دولت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت تصریح کرد: جمعیت جوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشور در ابعاد مختلف است.نیروی جوان است که می‌تواند در میدان دفاع کند و به‌عنوان یک سپر دفاعی کشور باشد و از سوی دیگر به‌عنوان یک نیروی پیشران و موتور محرکه جامعه را جلو ببرد.

عسکری با بیان اینکه در رفسنجان نرخ رشد جمعیت افزایش اندکی طی چند سال اخیر داشته و از ۱.۴ به ۱.۷ رسیده که باید به بیش از ۲ برسد، عنوان کرد: الان ۱۱ میلیون و۶۰۰ هزار نفر جوان مجرد در سن ازدواج در کشور داریم که رقم بالایی‌ست و همه مردم و مسئولان دست‌به‌دست هم دهند زمینه ازدواج این جوانان را فراهم کنند.

وی افزود: مصوباتی که برای فرزندآوری به تصویب می‌رسد مردم را گرفتار بانک‌ها نکند.کسانی که می‌خواهند راهکار ارائه دهند، راهکار منطقی بدهند.

امام جمعه رفسنجان با تقدیر از نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگی که انجام شد دستگیری اعضای باند سرقت طی هفته ارتقاء امنیت اجتماعی بود که متأسفانه همه اتباع غیرایرانی بودند. سزاوار نیست مهمان در خانه میزبان اینگونه اعمال خلاف شرع و انسانیت و اخلاق مرتکب شود.

وی ابراز کرد: برنامه اقتصادی دولت یک اقدام خوب و در راستای رسیدن یارانه‌ها به دست مردم است. اصل اندیشه و هدف درست است و همه باید کمک کنند این کار به‌خوبی انجام شود. این طبیعی‌ست یک عده که میلیاردها سوءاستفاده می‌کردند و رانت و فساد درست شده بود. عمله‌ها و لشکرهای سایبری در فضای مجازی به‌کار بگیرند و تخریب کنند و اعتراض‌ها صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان توضیح داد: به‌دنبال کنترل و هدفمندی یارانه‌ها در ایران قیمت آرد و روغن در اقلیم کردستان کمیاب و گران شده و با توجه به اینکه قاچاق تا شعاع چند صد کیلومتری مرزهای ما صورت می‌گرفت با طرح اقتصادی دولت جلوی قاچاق گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





طرح اقتصادی دولت جلوی میلیاردها قاچاق کالای اساسی را گرفته است

منبع: فــارس
? طرح اقتصادی دولت جلوی میلیاردها قاچاق کالای اساسی را گرفته است