طاهری: مربی گل گهر به داور دروغ گفت و ساپینتو را تحریک کرد

بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات دیدار تیمش با گل گهر و اخراج ساپینتو توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش فت فتو، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مصاف روز گذشته تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان که با برتری ۲ بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: به لحاظ […]

بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات دیدار تیمش با گل گهر و اخراج ساپینتو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فت فتو، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مصاف روز گذشته تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان که با برتری ۲ بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: به لحاظ فنی بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. آقای ساپینتو در بیشتر دقایق مسابقه روی نیمکت بودند و خیلی کم در کنار خط کنار زمین حاضر می‌شدند. بازی آرام دنبال می‌شد تا اینکه داور به سود ما یک پنالتی اعلام کرد، پنالتی که هم‌ مربی حریف و حتی همه کارشناسان داوری صحت آن را تایید کردند.

وی افزود: نیمکت تیم حریف از محوطه جریمه خیلی فاصله داشت و صحنه را درست ندیدند و به یکباره به اعتراض دسته جمعی پرداختند. هجوم آن‌ها به محوطه جریمه تیمشان باعث و دلیل ایجاد درگیری شد. نیمکت نشینان گل گهر نه تنها به داور و کمک داور به شدت اعتراض کردند، بلکه مقابل نیمکت ما هم به صورت دسته جمعی حضور داشتند و باعث تحریک و ایجاد جنجال شدند.

وی افزود: قبل از بازی امیر قلعه نویی و ساپینتو ۵-۴ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند و این دو برای یکدیگر احترام زیادی قائل بودند. متاسفانه دستیاران آقای قلعه نویی این احترام را حفظ نکردند. استفاده از الفاظ « لات کجا هستید » و « پشتش به کجا گرم است » و از این قبیل جملات شایسته نیست. من از این دوستان می‌پرسم که شما این الفاظ را از کجا یاد گرفته‌اید که وارد فوتبال می‌کنید؟ خیلی جالب است که مربی تیم حریف بین دو نیمه به دروغ به داور می‌گوید سرمربی استقلال به زبان پرتغالی توهین می‌کند، در حالی که در نیمه اول، ساپینتو روی نیمکت نشسته بود و خیلی کم کنار خط آمد و اصلا صحنه‌ای نبود که بخواهد اعتراض کند. همین اتهام زشت را بعد از پنالتی هم به داور منتقل کردند و زمینه ساز اخراج سرمربی استقلال شدند در حالی که او کاری نکرد که مستحق اخراج باشد. ظاهر و باطن ساپینتو یکی است و زیر و رو نمی‌کشد. این نوع ادبیات نباید در فوتبال استفاده شود. او خارجی است. پشتش به چه کسی باید در اینجا گرم باشد؟ مگر کسی را می‌شناسد؟ پشت شما به چه کسی گرم است که اینقدر راحت به بقیه توهین می‌کنید؟ ظرفیت باخت داشته باشید و به اتهام کذب و مسایل حاشیه‌ای روی نیاورید. این همه سر و صدا، به خاطر اعلام پنالتی بود که همه کارشناسان صحت آن را تایید کردند و باشگاه استقلال حتما این تهمت‌ها و مصاحبه‌ها را از مجاری قانونی پیگیری می‌کند.

انتهای پیام




طاهری: مربی گل گهر به داور دروغ گفت و ساپینتو را تحریک کرد

منبع: ایـسنا
? طاهری: مربی گل گهر به داور دروغ گفت و ساپینتو را تحریک کرد