ضرورت پاسخگویی به مسائل اجتماعی با استفاده از پیام های عاشورا

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: تمام بشریت نیاز به درس گرفتن از پیام های عاشورادارد. به گزارش فت فتو سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی در همایش شیرخوارگان مسجد جامع ماهان در مورد مسایل اجتماعی با استفاده از پیام های عاشورا گفت: تمام بشریت نیاز به درس […]

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: تمام بشریت نیاز به درس گرفتن از پیام های عاشورادارد.

به گزارش فت فتو سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی در همایش شیرخوارگان مسجد جامع ماهان در مورد مسایل اجتماعی با استفاده از پیام های عاشورا گفت: تمام بشریت نیاز به درس گرفتن از پیام های عاشورادارد.

حسین خانی بیان کرد: الگو گیری از این واقعه ضرورتی برای جامعه اسلامی و ما باید حسینی بوده ورسم حسینیت را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم ودر این راستا باید عنصر عاطفه را با حماسه کربلا عجین بدانیم چرا که عاطفه ایجاد ارتباط می کند.

 
حسین خانی با اعلام این نکته که ما باید اهداف و برنامه های زندگی خود را هرساله با واقعه کربلا به روز کنیم تصریح کرد: مسیر حرکت امام حسین علیه السلام به کربلا نیز دارای ابعاد مختلفی است و پیام های بسیاری درآن نهفته است که زبان قاصر از بیان آن عاجز است.
 
وی اضافه کرد:با تاکید براینکه فرهنگ پویای عاشورا ،بساط ظلم را برچیده است.

حسین خانی بیان کرد: بسیاری از انقلاب های جهان از فرهنگ عاشورا و واقعه کربلا که همان ایثار و شهادت در راه اعتقادات است تاسی های فراوان داشته اند که با تاسی از این فرهنگ بوده حصول نتیجه شده است.

وی با ضرورت بهره گیری از پیام های واقعه عاشورا برای پاسخگویی به مسایل اجتماعی وهنجاری های موجود همچون خیانت، عدم وفاداری و عدم گذشت را یادآور شد و بیان کرد: کنون هجمه های فرهنگی ونرم بسیاری در کمین جوانان این مرزو بوم وجود دارد که اگر لحظه ای غفلت کنیم دشمن اندیشه جوانان ما را تسخیر خواهد کرد.

 
واقعه عاشورا و کربلا را بهترین الگو برای جوانان جامعه اسلامی برای پیداکردن مرام خود عنوان کرد: درجامعه امروز که هزاران شبکه وابزار فرهنگی ،به اندیشه جوان هجوم کرده است،باید نسبت به تغذیه فکری و اعتقادی جوان قصور و کوتاهی نکنیم. 
 
انتهای پیام/تاج الدینی 




ضرورت پاسخگویی به مسائل اجتماعی با استفاده از پیام های عاشورا

منبع:آرمـان
? ضرورت پاسخگویی به مسائل اجتماعی با استفاده از پیام های عاشورا