صنایع و معادن جنوب کرمان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است

به مناسبت گرامیداشت هفته تولید و تجارت، مدیر کل و معاونین صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با امام جمعه شهرستان جیرفت دیدار کرد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با اشاره به گوشه‌هایی از عملکرد این اداره کل گفت: باتوجه به استعداد‌های منطقه با جذب سرمایه گذاران، توانسته ایم معادن منطقه را از […]

به مناسبت گرامیداشت هفته تولید و تجارت، مدیر کل و معاونین صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با امام جمعه شهرستان جیرفت دیدار کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با اشاره به گوشه‌هایی از عملکرد این اداره کل گفت: باتوجه به استعداد‌های منطقه با جذب سرمایه گذاران، توانسته ایم معادن منطقه را از رکود خارج کرده و زمینه استخراج، تولید محصولات متعدد صنعتی و معدنی و همچنین اشتغال جوانان را فراهم نماییم.

مسلم مروجی فرد گفت: از طریق معادن منطقه و با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی که این معادن در قبال مردم دارند، اقدامات خوبی نظیر مدرسه سازی و… در برخی مناطق در حال انجام است.

او گفت: در جنوب کرمان، در حوزه صنعت ۳۰ درصد مجوز‌های صادر شده در رابطه با صنایع فرآوری محصولات کشاورزی است.

به گفته مروجی فرد : صنعت در کنار کشاورزی باعث اشتغال، رونق، توسعه و پیشرفت در منطقه شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به صدور پروانه‌های متعدد بهره برداری و اکتشاف در منطقه، خاطرنشان کرد: در حوزه معدن نیز پروانه‌های بهره برداری و اکتشاف بسیاری صادر شده است که این مهم نشان دهنده استقبال سرمایه گذاران و پیشرفت جنوب کرمان است.

او با اشاره به احداث و افتتاح کارخانه‌های معدنی در نقاط مختلف جنوب کرمان نظیر رمشک، کهنوج، جیرفت و… گفت: در کارخانه‌هایی که بواسطه وجود معادن در منطقه احداث شده، برای صد‌ها نفر اشتغال زایی گردیده است.

مروجی فرد گفت: حوزه بازرگانی اداره کل نیز به عنوان بازوی اجرایی دولت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اقدامات موثری انجام داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: معاونت بازرسی و نظارت نیز از طریق بازرسی‌های متعدد و همچنین از طریق سامانه ۱۲۴، به صورت ۲۴ ساعته پیگیر رفع مشکلات مردم است.

در ادامه حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت نیز در این دیدار، ضمن تبریک دهه تولید و تجارت، اظهار داشت: اقدامات اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، حوزه‌های صنایع، معادن و بازگانی خوب و قابل مشاهده است.

او با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی در منطقه گفت: با اقدامات و مدیریت صحیح انجام شده، این ظرفیت‌ها به خوبی شکوفا و باعث توسعه منطقه و اشتغال جوانان شده است.

امام جمعه جیرفت گفت: با توجه به احداث کارخانه‌های صنعتی، در حال حاضر صنعت در جنوب کرمان، مکمل بخش کشاورزی شناخته می‌شود.

او با اشاره به فعالیت معادن متعدد در نقاط مختلف جنوب کرمان گفت: در شرایط کنونی، معادن جنوب کرمان و کارخانه‌های وابسته نقش مهمی در اقتصاد منطقه و کشور ایفا می‌کنند.

او گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حال حاضر، صنایع و معادن جنوب کرمان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته و رو به رشد است.

فت فتو کرمان کرمان




صنایع و معادن جنوب کرمان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? صنایع و معادن جنوب کرمان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است