صادرات هوایی محصولات کشاورزی گره‌گشای معضلات اقتصادی در منطقه است

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم تارم گفت: تعریض فرودگاه و مهیا بودن زیرساخت‌های لازم جهت فراهم آمدن امکان صادرات هوایی محصولات کشاورزی جنوب کرمان به عنوان بزرگترین دستاورد و گره گشای بسیاری از مسائل اقتصادی کشاورزان است. به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ حضرت حجت‌الأسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در ستاد پیشگیری، هماهنگی […]

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم تارم گفت: تعریض فرودگاه و مهیا بودن زیرساخت‌های لازم جهت فراهم آمدن امکان صادرات هوایی محصولات کشاورزی جنوب کرمان به عنوان بزرگترین دستاورد و گره گشای بسیاری از مسائل اقتصادی کشاورزان است.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ حضرت حجت‌الأسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان کرمان با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری گفت: حضور مقامات عالی ملّی به نمایندگی از دولت برای بررسی مشکلات جنوب کرمان بیانگر توجه ویژه دولت مردمی به مسائل است.
  
امام جمعه جیرفت افزود: از حضور به موقع مسئولان در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها سپاسگزاریم.
 
وی بیان کرد: حجم خسارات بسیار زیاد است که عمده آن معطوف به حوزه کشاورزی می‌باشد چرا که جنوب کرمان قطب کشاورزی کشور است.
 
حضرت حجت‌الأسلام و المسلمین تارم اظهار کرد: تمدید مهلت بازپرداخت وام‌های کشاورزان، استقرار هلال احمر جنوب کرمان از جمله مواردی است که در صورت تصویب می‌تواند بخش مهمی از مسائل را سامان دهد.
 
وی تصریح کرد: مهم‌تر آن‌که با توجه به تعریض فرودگاه و مهیا بودن زیرساخت‌های لازم، انجام اقدام مقتضی جهت فراهم آمدن امکان صادرات هوایی محصولات کشاورزی جنوب کرمان می‌تواند به عنوان بزرگترین دستاورد این سفر گره گشای بسیاری از مسائل کشاورزان باشد.
 
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: با توجه به فاصله جنوب کرمان تا مرکز استان انتظار است فرمانداری آن به فرمانداری ویژه ارتقاء یابد و از این طریق با تفویض اختیار استاندار بسیاری از مشکلات مردمان جنوب کرمان برطرف خواهد شد.
 
انتهای پیام/ امیری




صادرات هوایی محصولات کشاورزی گره‌گشای معضلات اقتصادی در منطقه است

منبع:آرمـان
? صادرات هوایی محصولات کشاورزی گره‌گشای معضلات اقتصادی در منطقه است