شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری و مدیریت جامعه برای قشر آینده ساز کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه فرهنگ شهرستان کهنوج گفت: شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری و مدیریت جامعه برای قشر آینده ساز کشور است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه پسرانه فرهنگ کهنوج خاطر […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه فرهنگ شهرستان کهنوج گفت: شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری و مدیریت جامعه برای قشر آینده ساز کشور است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه پسرانه فرهنگ کهنوج خاطر نشان کرد: شوراهای دانش آموزی در مدارس از برنامه های مهم مشارکتی این قشر از جامعه برای کمک به اداره مدارس به شمار می‌رود که به نوعی تمرین مسئولیت و آماده‌سازی آینده‌ سازان این مرز و بوم در نیز محسوب می شود.
وی با اشاره به شرکت بیش از ۵۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در سال تحصیلی جاری گفت: انتخابات شورای دانش آموزی امسال در فضای شبکه شاد به صورت مجازی برگزار می‌شود و مدارس دولتی، غیردولتی، عشایری و استثنایی در این انتخابات شرکت می‌کنند.
اسکندری نسب اظهار کرد: دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی به جز پیش دبستان و دبستانی تا پیش از کلاس سوم می‌توانند در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شورای دانش آموزی یکی مهمترین ارکان مدرسه است بر تربیت دانش آموزانی مطالبه گر و پرسشگر در مدارس تاکید کرد.
بر پایه این گزارش: انتخابات شورای دانش آموزی در مدرسه دوره ابتدایی فرهنگ کهنوج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان همزمان با سراسر استان برگزار شد.




شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری و مدیریت جامعه برای قشر آینده ساز کشور است

منبع:یـزدان کـرمان
? شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری و مدیریت جامعه برای قشر آینده ساز کشور است