شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مغتنمی برای اعتلای آموزش و پرورش هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که همزمان با هفته شوراها برگزار شد، گفت: شوراهای آموزش و پرورش فرصت و ظرفیت مغتنمی برای اعتلای آموزش و پرورش هستند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: بضاعت مالی ما […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که همزمان با هفته شوراها برگزار شد، گفت: شوراهای آموزش و پرورش فرصت و ظرفیت مغتنمی برای اعتلای آموزش و پرورش هستند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: بضاعت مالی ما در آموزش و پرورش، ناچیز اما چالش ها و مشکلات زیاد است، گره های مشکلات و مسائلی که داریم در شورای آموزش و پرورش گشوده می شود.

وی از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خواست، نهایت سعی و تلاش خود را برای رفع موانع و چالش های آموزش و پرورش داشته باشند، چرا که آموزش و پرورش به تنهایی و با اعتبارهای مالی موجود قادر به اداره این مجموعه گسترده نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: همه کسانی که بر سر راه آموزش و پرورش سنگ اندازی می کنند این ضرر و تبعات منفی آن به جامعه بر می گردد و همه متضرر می شوند.

رضایی گفت: سیل اخیر در مناطق جنوبی استان سبب خسارت های زیادی حتی به زیر ساخت های آموزش و پرورش شده که امیدواریم به زودی بتوانیم خسارات ناشی از سیل را جبران کنیم، در استان صنایع و معادن غنی زیادی وجود دارد که آموزش و پرورش هم سهمی از این صنایع و معادن دارد، جمعیت ما در آموزش و پرورش عظیم است که نیاز به پشتیبانی جدی دارد که امیدواریم در زمینه جذب این منابع و امکانات، شاهد اتفاق های خوبی در استان باشیم.




شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مغتنمی برای اعتلای آموزش و پرورش هستند

منبع:یـزدان کـرمان
? شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مغتنمی برای اعتلای آموزش و پرورش هستند