شهید پورجعفری پاداش ۳۸ سال مجاهدت در کنار حاج قاسم را گرفت

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به مجاهدت های ۳۸ ساله شهید پورجعفری گفت: این شهید بزرگوار در نهایت با شهادت پاداش خود را از خداوند گرفت. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی شب سه شنبه در یادواره سردار پور جعفری گفت: در تمام سال‌های گذشته شهید پور جعفری یار همیشگی و یاور […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به مجاهدت های ۳۸ ساله شهید پورجعفری گفت: این شهید بزرگوار در نهایت با شهادت پاداش خود را از خداوند گرفت.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی شب سه شنبه در یادواره سردار پور جعفری گفت: در تمام سال‌های گذشته شهید پور جعفری یار همیشگی و یاور شهید سلیمانی بود و در نهایت نیز به همراه یکدیگر به درجه شهادت که آرزوی آنها بود رسیدند.

فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: مجلس شهیدان مجلس ختم نیست بلکه در حقیقت مجلس فتوحات نظام اسلامی است، باید بتوانیم مجلس شهیدان را از یادواره تبدیل به رهواره کنیم یعنی راه و فرهنگ آنها را ترویج کنیم؛ که این مصونیت ساز است.

وی ادامه داد: شهید حاج حسین پورجعفری پنج ویژگی و گذشت مجاهدین در راه خدا را در وجود خود نهادینه کرد و مجاهد در راه خدا بود.

سردار معروفی افزود: اول گذشت از گناه او طهارت جسم و روح داشت و در زمین خدا و ائمه بود، دوم گذشت از دنیا؛ او هیچ عقبه مادی نداشت و از این دشت به آن دشت برای حفظ دین خدا می‌دوید.

وی گفت: گذشت از عزیزان، حاج حسین عشقش به فرزندانش فوق العاده بود اما او برای بقای دین خدا و عزت و کرامت ملت ایران عزیزانش را با خدا معامله کرد. گذشت از آبرو در او نهادینه بود؛ قبل از خودش مراقب آبروی حاج قاسم بود چون می‌دید حاج قاسم در ولایت و ملت ایران ذوب شده بود.

فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: از آبروی خودش می‌گذشت و مراقب آبروی جبهه انقلاب بود و در نهایت از جانش گذشت

سردار معروفی افزود: این نوع شهادت پاداش حسین پورجعفری بود پاداش حدود ۳۸ سال جهاد بی وقفه او از دوران جنگ تا جبهه مقاومت و به آرزوی خود رسید.

کد خبر ۵۳۸۶۷۷۵




شهید پورجعفری پاداش ۳۸ سال مجاهدت در کنار حاج قاسم را گرفت

منبع: مــهر
? شهید پورجعفری پاداش ۳۸ سال مجاهدت در کنار حاج قاسم را گرفت