شهید قاسم سلیمانی حاصل عمر رهبر انقلاب است / عزت حاج قاسم در یک کلام است اطاعت از ولی فقیه

سرلشکر سلامی در دومین اجلاسیه سالگرد سپهبد سلیمانی اظهار کرد:شهید قاسم سلیمانی حاصل عمر رهبر انقلاب است و عظمت شهید سلیمانی فراتر از وسعت ذهن ماست او اکنون یک شهید است و همانطور که خودش گفت شهید به دنیا آمد. به گزارش فت فتواز کرمان، صبح امروز  اجلاسیه در دومین اجلاسیه سالگرد سپهد سلیمانی با […]

سرلشکر سلامی در دومین اجلاسیه سالگرد سپهبد سلیمانی اظهار کرد:شهید قاسم سلیمانی حاصل عمر رهبر انقلاب است و عظمت شهید سلیمانی فراتر از وسعت ذهن ماست او اکنون یک شهید است و همانطور که خودش گفت شهید به دنیا آمد.

به گزارش فت فتواز کرمان، صبح امروز  اجلاسیه در دومین اجلاسیه سالگرد سپهد سلیمانی با حضور خانواده سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مراسم اظهار کرد: افتخار دارم که حامل سلام و دعای خیر و ارادت قلبی مقام معظم رهبری هستم

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی حاصل عمر رهبر انقلاب است او اکنون یک شهید است و همانطور که خودش گفت شهید به دنیا آمد توصیف من به اندازه بضاعتم است اما عظمتش فراتر از وسعت ذهن ماست

این مقام مسئول تصریح کرد:  او به میدان جهاد رفت و در طول حرکت عظیم ۴۰ ساله شخصیتش تکامل یافت در هر عملیات قلبش مطمئن تر می شد  و کرانه های شخصیتش با نفوذتر می شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار حاج قاسم حقیقتا تسخیر کننده دلها و حاکم قلبها بود در همه جا در سخت ترین نقاط نبرد همیشه حاضر بود

سرلشکر بیان داشت: نقطه امید و اتکا و مظهر اعتماد به نفس  بود، سیمای توکل اسطوره صبر و استقامت ،  اهل فضیلت با اوج خضوع قامتش در برابر مردم  خاضع بود.

سردار سرلشکر سلامی افزود: شهید سلیمانی عملیات به عملیات تکمیل تر می شد تا در پایان جنگ به یک قرص کامل تبدیل شد.

این مقام مسئول گفت: طراح و مدبر و متفکر بود، نمی شود همه جهات شخصیت او را توصیف کرد در همه جهات بلوغ شخصیت داشت شخصیت معیار بود که اندازه لبخندها را می توان با او سنجیدف اندازه غضب را با او اندازه گرفت و او میزان و ترازوی عمل بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انفاق، ایثار، صبر و توکل را می توان با او سنجید، عنوان کرد: او هرگز از میدان جنگ برای آزادی، کرامت، شرف، حیثیت، اعتبار، امنیت، آرامش، آسایش کنار نرفت نقشه اش برای جهان اسلام وسیع بود و قله های رفیعی در نظر داشت.

وی ادامه داد: نگاهش به انسان الهی بود، او از قرآن آموخته بود، احیاگر واقعی انسان بود؛ نه قومیت نه مذهب نگاه او را به انسان محدود نمی کرد؛ همه را دوست می داشت، جز دشمنان انسانیت، اسلام و وطن را و برای همین همه او را دوست دارند، شیعه، سنی، مسیحی، ایرانی و  غیرایرانی.

این مقام مسئول عنوان کرد: او حاصل عمر رهبری است،محصول مناجات شب ولی امر مسلمین است این را با علم می گویم.

سردار سرلشکر سلامی گفت: شهید سلیمانی در آن مکتب تعلیم یافته روح جهاد و استقامت و حیات طیبه محصول عمل صالحی است که در مکتب امام عزیزمان آموخته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قاسم محصول ایمان و عمل صالح بود، ابراز کرد: از آنچه دوست داشت انفاق می کرد در امر به معروف هرگز خود را فراموش نمی کرد و می توان به زیبایی او را با قرآن توصیف کرد. تواضعی از رحمت در مقابل مومنان داشت و از سرزنش نمی ترسید و جهاد می کرد.

وی با اشاره به اینکه فضائل اخلاقی او انتها نداشت همه در چشمان او بزرگ بودند و اما دشمنان او در چشمش کوچک بودند، اظهار کرد: الله اکبر در وجود او مجسم بود؛ این که می بینید این داغ سرد نمی شود و یک جریان است و قاسم جاری شده و تکثیر شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ملی ترین، امتی ترین، اسلامی ترین، ایرانی ترین شخصیت ما که هم به جهان اسلام و ایران و مردم کرمان تعلق داشت.

سردار سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه نگین درخشان انگشتری خلقت را در کرمان در اختیار دارید خوش به سعادت شما ادامه داد: آثار وجودی شخصبت او فراوان است؛ هیچ مشرک، منافق و کافری امروز نمی تواند به بلاد مسلمانان حمله کند و جان سالم به در ببرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: او ارتش های بزرگی ایجاد کرده،برای مظلومان قدرت ایجاد کرده است و یمنی ها نزدیک به پیروزی هستند و این محصول کدام تفکر است؟ به فلسطین محاصره شده حیات و جان داده و فلاخنها را به موشک تبدیل کرد؛ در لبنان به کمک حزب الله جوان میشتابد و شکست های افسانه ای به صهبونیست ها تحمیل می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سوریه آواره شدن مسلمانان سخت بود هم غصه می خورد و هم می جنگید؛ ابوالفضل انقلاب ما با دست های قطع شده جاودان ماند؛ عزت او در یک کلام است اطاعت از ولی است.

سردار سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: از همه مردم کرمان که  تاریخ تشییع را خلق کردند ،  از خانواده های شهدای تشییع که برای بدرقه این مردان بزرگ به میدان آمدند تقدیر می کنم اینها یاران قاسم و عاشقان شهادت هستند.




شهید قاسم سلیمانی حاصل عمر رهبر انقلاب است / عزت حاج قاسم در یک کلام است اطاعت از ولی فقیه

منبع: خــبرگزاری بســیج
? شهید قاسم سلیمانی حاصل عمر رهبر انقلاب است / عزت حاج قاسم در یک کلام است اطاعت از ولی فقیه