شهید سلیمانی، شخصیتی خود ساخته در مکتب فرهنگی – اسلامی انقلاب بود

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی می گوید: شهید سلیمانی اگر پاسدار هم نبودند و در رشته ای دیگری هم که می‌بودند حتما الگویی برای ما بود زیرا ایشان یک شخصیت خود ساخته در مکتب فرهنگی – اسلامی اسلام و انقلاب بودند دکتر جمال رحیمیان عصر امروز ۱۹ آبان ماه در افتتاحیه اولین دوره طرح ملی […]

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی می گوید: شهید سلیمانی اگر پاسدار هم نبودند و در رشته ای دیگری هم که می‌بودند حتما الگویی برای ما بود زیرا ایشان یک شخصیت خود ساخته در مکتب فرهنگی – اسلامی اسلام و انقلاب بودند

دکتر جمال رحیمیان عصر امروز ۱۹ آبان ماه در افتتاحیه اولین دوره طرح ملی سرای امید، ایران خطاب به دانشجویان گفت: برای زیارت مرقد کسی قدم برداشته‌اید که مظهر عطوفت و مهربانی در بین دوستان بود.

او می افزاید: شهید سلیمانی اگر پاسدار هم نبودند در هر رشته ای دیگری هم که می‌بودند حتما الگویی می بود زیرا ایشان یک شخصیت خود ساخته در مکتب فرهنگی – اسلامی اسلام و انقلاب بودند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور شناختن شخصیت سردار سلیمانی را واجب دانست و در ادامه به دانشجویان توصیه کرد: در کارهای خود شهید سلیمانی را الگو قرار داده و اگر بناست راه ایشان را ادامه دهید حتما وصیت نامه ایشان را مطالعه کنید.

رحیمیان با اشاره به تذکرهای مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین عنوان کرد: در وضعیت کنونی جهاد تبیین وظیفه تک تک ماست و این امر محدود به دولت ها نیست و کارهایی با رویکرد مکتب شهید سلیمانی را انجام دهید تا در روز قیامت در مقابل ایشان سرافکنده نباشیم.

او ادامه می دهد: مسیر پیش رو را باید با تامل و تفکر پیش ببریم و قطعا وعده خدا محقق خواهد شد و پیروزی با حزب الله است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور خطاب به دانشجویان می گوید: در کنار مرقد مطهر سردار دل ها عهد ببندید، به جهاد تبیین که خواسته مقام معظم رهبری است، عمل کنیم.

او در پایان تصریح کرد: قصد داریم سیزدهم هر ماه ۱۵۰ دانشجو را به کرمان اورده تا دانشجویان با شخصیت ها و ارزش های و معارف محور مقاومت و همچنین با میراث فرهنگی این استان آشنا شوند و درخواست داریم که نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در تامین مالی این اقدام به ما کمک کنند.

انتهای پیام




شهید سلیمانی، شخصیتی خود ساخته در مکتب فرهنگی – اسلامی انقلاب بود

منبع: ایـسنا
? شهید سلیمانی، شخصیتی خود ساخته در مکتب فرهنگی – اسلامی انقلاب بود