کل اخبار 108526 اخبار امروز : 1
  • تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :

    شهید دانش آموز علی‌اصغر لری در کرمان تشییع شد

    کرمان(فت فتو) – پیکر مطهر شهید دانش‌آموز شهید علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز بر دستان دانش‌آموزان کرمانی تشییع شد . رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در حاشیه مراسم تشییع دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی در گفت‌و گو با فت فتو گفت: «فرهنگ عاشورا در مدارس به دانش […]

    کرمان(فت فتو) – پیکر مطهر شهید دانش‌آموز شهید علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز بر دستان دانش‌آموزان کرمانی تشییع شد .

    رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در حاشیه مراسم تشییع دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی در گفت‌و گو با فت فتو گفت: «فرهنگ عاشورا در مدارس به دانش آموزان تدریس می شود و جوانان ما از شهادت ترسی ندارند.»

    محمود رجبی پور گفت: «نوجوانی آسمانی‌ترین دوره زندگی و آغاز ارتباط با معبود و ابتدای تکلیف الهی است و ایران اسلامی همیشه به خود می‌بالد، چون نوجوانانی قهرمان همانند حسین فهمیده‌ها داشته و دارد که از ابتدای سن تکلیف صحنه‌های ایثار، فداکاری و مقاومت را مشق خود کردند.»

    وی در ادامه گفت: «در گام دوم انقلاب اسلامی، ایران قوی در قله افتخار قرار دارد و به برکت خون شهدا و خصوصا دانش آموزان شهید، انقلاب ما مقتدرتر شده است.»

    محمود رجبی پور گفت: «این دانش آموز معصوم و بیگناه در عملیات تروریستی در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) شیراز همراه با دانش آموزان شهید آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز به درجه رفیع شهادت نائل شد و این نشان از بی دینی و زبونی دشمنان ما است.»




    شهید دانش آموز علی‌اصغر لری در کرمان تشییع شد

    منبع: پــانا
    ? شهید دانش آموز علی‌اصغر لری در کرمان تشییع شد

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا