شهرستان کرمان داغدار دو تن از مادران شهید شد

کرمان-فت فتو- زهرا سلامی مادر شهید ” محمدرضا اشرف زاده ” و ایران امانی پور مادر شهید ” فرهاد تجربه کار ” امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان شهیدشان پیوستند. به گزارش شامگاه چهارشنبه فت فتو، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان با اعلام این خبر خلاصه‌ای از زندگی‌نامه […]

کرمان-فت فتو- زهرا سلامی مادر شهید ” محمدرضا اشرف زاده ” و ایران امانی پور مادر شهید ” فرهاد تجربه کار ” امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان شهیدشان پیوستند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه فت فتو، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان با اعلام این خبر خلاصه‌ای از زندگی‌نامه شهیدان والامقام را برای رسانه ها ارسال کرد.

در این پیام آمده است: شهید والامقام محمدرضا اشرف زاده در روز ۲۲ آذر ماه سال ۱۳۴۴ در روستای سرآسیاب فرسنگی از توابع شهرستان کرمان دیده به جهان گشود.

پدرش رجب عضو کادر ژاندارمری بود و مادرش زهرا نام داشت، تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به‌ عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت. ۱۷ اسفند سال ۱۳۶۵ در نهرعنبر توسط نیروهای عراقی براثر اصابت گلوله به شهادت رسید و آرامگاه وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

شهید والامقام فرهاد تجربه کار هم در ۲۵ مهر سال۱۳۴۶، در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود.

پدرش سعید، راننده بود و مادرش ایران نام داشت، تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت و سپس به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

وی در ۲۹ دی ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید و آرامگاه این شهید در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.




شهرستان کرمان داغدار دو تن از مادران شهید شد

منبع: ایرنـا
? شهرستان کرمان داغدار دو تن از مادران شهید شد