شهردار کرمان انتخاب شد

کرمان – فت فتو – سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان اعلام کرد: سعید شَعرباف تبریزی در نشست غیرعلنی امروز (شنبه) اعضای شورا با کسب اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد. محمدرضا کمساری در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: شهردار جدید کرمان در نشست روز دوشنبه شورای شهر کرمان به صورت […]

کرمان – فت فتو – سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان اعلام کرد: سعید شَعرباف تبریزی در نشست غیرعلنی امروز (شنبه) اعضای شورا با کسب اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

محمدرضا کمساری در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: شهردار جدید کرمان در نشست روز دوشنبه شورای شهر کرمان به صورت رسمی معرفی می‌شود.

به گزارش فت فتو اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از بین گزینه های مختلف سعی داشتند شهردار را برگزینند که طی روزهای اخیر گزینه های تصدی این مسئولیت به پنج نفر و در نهایت به دو نفر محدود شده بود.

مهمترین گزینه های باقی مانده شعرباف تبریزی به عنوان فردی غیربومی و محسن پوراسماعیلی سرپرست کنونی شهرداری کرمان به عنوان فردی بومی بود.

آنطور که در برخی رسانه ها درباره سابقه فعالیت شعرباف تبریزی آمده وی مسئولیت های مختلف از جمله مدیرعاملی شرکت عمران و مسکن سازان ثامن (مشهد) را در کارنامه دارد. او استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه است. اعلام شده که مدرک تحصیلی شعرباف تبریزی در کارشناسی ارشد، مدیریت شهری است و دکترای هوش‌ مصنوعی دارد. شعرباف تبریزی سال ۹۸ یکی از گزینه‌های فهرست جبهه عدالتخواه مردمی برای نمایندگی مجلس از حوزه مشهد بود.

طی روزهای اخیر بین اهالی حوزه رسانه و نخبگان شهر کرمان بحث بر سر نحوه انتخاب شهردار از بین فردی بومی و غیربومی بازتاب داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان در ادامه گفت وگو با خبرنگار فت فتو اظهارداشت: ۹ معیار اصلی در انتخاب شهردار کرمان موثر بود و همچنین در این فرایند دستورالعمل سال ۹۷ هیات دولت جمهوری اسلامی نیز مورد توجه شورای اسلامی قرار داشت که پس از رای گیری و جمع بندی اعضای شورا شعرباف تبریزی انتخاب شد.

کمساری گفت: برنامه‌های پنج گزینه تصدی سمت شهردار کرمان در پنج مورد پخش زنده پخش شده و انتخاب شهردار کرمان براساس معیارهایی که این گزینه‌ها داشتند بررسی شده است.

به گزارش فت فتو، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در نخستین جلسه رسمی خود پس از تحلیف در روز ۱۴ مردادماه امسال محسن پوراسماعیلی که ۲۷ سال سابقه کار در بخش های مختلف و مسئولیت های متعدد شهرداری کرمان و دیگر شهرها دارد را تا انتخاب شهردار به عنوان سرپرست این شهرداری برگزیده بودند.

سید مهران عالم زاده شهردار پیشین کرمان و منتخب دوره قبلی شورا، پیش از آغاز به کار دوره ششم شورا استعفا کرده بود.




شهردار کرمان انتخاب شد

منبع:ایرنـا
? شهردار کرمان انتخاب شد