شهدا والامقام جان خود در راه خداوند متعال و اسلام تقدیم کردند

سردار محمد مارانی گفت: شهداء حق و دین خود را در هشت سال دفاع مقدس اداء کردند. به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه در یادواره سردار شهید حاج اسدالله رئیسی در محل گلزار شهدای شهرستان جیرفت که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه و سرهنگ پاسدار […]

سردار محمد مارانی گفت: شهداء حق و دین خود را در هشت سال دفاع مقدس اداء کردند.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه در یادواره سردار شهید حاج اسدالله رئیسی در محل گلزار شهدای شهرستان جیرفت که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه و سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و جمعی از خانواده های شهداء والامقام برگزار شد گفت: یادواره و محفل سردار شهید حاج اسدالله رئیسی و همه شهدای عملیات بیت المقدس که برگزار شده است را یاد و خاطره همه شهداء والامقام را گرامی می‌داریم.
 
فرمانده قرارگاه مدینه افزود: شهید سردار شهید حاج اسدالله رئیسی در یک خانواده مذهبی و انقلابی زندگی می‌کرد که مبارزات انقلابی قبل از انقلاب را داشتند و از مبارزین انقلابی شهرستان جیرفت بودند.
 
سردار مارانی بیان کرد: در بدو انقلاب سردار شهید حاج اسدالله رئیسی همراه دیگر شهداء عزیز ما برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.
 
وی اظهار کرد: در روزهای جنگ داوطلبانه به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل رفت و شجاعت این شهید گرانقدر بی‌نظیر بود که در عملیات بیت‌المقدس به عنوان جانشین گردان حماسه آفرید.
 
فرمانده قرارگاه مدینه تصریح کرد: سردار شهید حاج اسدالله رئیسی در عملیات رمضان حماسه‌ها آفرید و مردم شهرستان جیرفت افتخار کنید که این شهداء با غیرت در راه خداوند شهید شدده‌اند و حق و دین خود را در هشت سال دفاع مقدس اداء کردند.
 
وی بیان کرد: ما باید تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کنیم و بدانیم که شهداء والامقام با جان خود در راه خداوند متعال و اسلام شهید شدند.
 
سردار مارانی اظهار کرد: خرمشهر با همّت خون عزیزان و فرزندان شهید شما آزاد شد و عنایت ویژه خداوند متعال و با توکل و توسلی که به ائمه معصوم ما داشتند خرمشهر آزاد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: همه ما مردم به شهداء گرانقدر و جایگاه والای آنان ارادت داریم.
 
امام جمعه جیرفت افزود: شهامت، جهاد، رزم و فداکاری شهداء عزیز در هشت سال دفاع مقدس و سایر نقاط میهن اسلامی برکسی پوشیده نیست و افتخار به نام شهداء می‌کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار در این یادواره نشانه تعهد و ارادت به ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی است.
 
وی اظهار کرد: حرف شهداء فقط از نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظّم انقلاب اسلامی، و همیشه دغدغه این مسائل را داشتند.
 
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: سردار شهید حاج اسدالله رئیسی مردی غیرتمند و با غیرت دینی بودند که همیشه در فکر مسئل فرهنگی و مذهبی در راه خدمت حرکت کردند و به عنوان الگو و اسوه برای همه مردم بودند.
 
وی ابراز کرد: سردار شهید حاج اسدالله رئیسی جان خود را در راه خداوند متعال تقدیم کردند و راه آن شهید والامقام نیز همچون همیشه با قوّت ادامه دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین تارم گفت: سردار شهید حاج اسدالله رئیسی در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شرکت می‌کردند و این شهید والامقام حجت را بر ما تمام کرده است که خداوند تبارک و تعالی این شهید عزیز را مورد لطف خود و به درجه شهادت نائل آمدند.
 
وی تأکید کرد: سردار شهید حاج اسدالله رئیسی با حضور در همه میادین و با ادای تکلیف باعث شده است که همه عذر و بهانه‌ای را از ما بگیرد و ما نیز ادامه راه آن شهید عزیز خواهیم بود.
 










انتهای پیام/




شهدا والامقام جان خود در راه خداوند متعال و اسلام تقدیم کردند

منبع:آرمـان
? شهدا والامقام جان خود در راه خداوند متعال و اسلام تقدیم کردند