شناخت دقیق و حرکت در مسیر و مکتب شهداء باعث عاقبت بخیری می‌شود

محسن نسب امیری گفت: عمل به سیره شهداء و مکتب ولایت فقیه باعث موفقیّت و عاقبت بخیری خواهد شد. به گزارش فت فتو از جیرفت؛ محسن نسب امیری گفت: در اولین روز از برگزاری شورای فرماندهی و اداری ناحیه جیرفت از خداوند متعال شفاعت شهدای والامقام را خواستاریم و ان‌شاءالله مسیر موفقیّت و اعتلاء در […]

محسن نسب امیری گفت: عمل به سیره شهداء و مکتب ولایت فقیه باعث موفقیّت و عاقبت بخیری خواهد شد.

به گزارش فت فتو از جیرفت؛ محسن نسب امیری گفت: در اولین روز از برگزاری شورای فرماندهی و اداری ناحیه جیرفت از خداوند متعال شفاعت شهدای والامقام را خواستاریم و ان‌شاءالله مسیر موفقیّت و اعتلاء در همه‌ی اموراتی که مربوط به مجموعه سپاه است هموار کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: اولین جلسه شورای فرماندهی را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در گلزار شهدای شهرستان جیرفت برگزار می‌کنیم و به حول و قوّه الهی که بهترین‌ها با یاری خداوند متعال و شهداء عزیز برای مجموعه مقدس سپاه رقم زده شود.
 
سرهنگ پاسدار نسب امیری بیان کرد: از برکت خون شهداء آن بود که همه ما امروز سر سفره انقلاب اسلامی در امنیت و آرامش قرار داریم و اهمیت و دقت در این مطالب بسیار راهگشا و مسیر را هموار خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: شهداء والامقام رسالت خود را انجام داده‌اند و مسیر ارزشمند خود را طی کرده‌اند و در حال حاضر وظیفه ما که علمدار دفاع از ارزش‌ها هستیم و دغدغه اعتلای ارزش‌ها را و حفظ شعائر الهی را خواستاریم و مسیر دین و شهداء را باید برای جامعه و خود بپیمائیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ابراز کرد: باید با شناخت دقیق مسیر و مکتب شهداء و شاخصه‌هایی که شهداء والامقام دارند عمل نمائیم تا عاقبت بخیری شامل حال ما شود.
 
نسب امیری تأکید کرد: عمل به سیره شهداء و مکتب ولایت فقیه باعث موفقیّت خواهد شد و باید منویات خداوند متعال را در راستای هر چه بهتر پیش بردن امورات انجام دهیم.
 
وی عنوان کرد: بندگی خاص خداوند متعال و خدمت به مردم از جمله موارد بسیار مهم در زمینه عاقبت بخیری است که باید انجام دهیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: همه ما در محضر شهداء عزیز پیمان می‌بندیم که در مسیر اجرایی نمودن کلام خداوند متعال و قرآن کریم منویات مقام معظّم رهبری مدظله العالی و پیروی از مسیر و مکتب شهداء و روایات اهل بیت (ع) حرکت نمائیم و در این مسیر محکم و استوار خواهیم ایستاد.
 
وی اظهار کرد: لباس ما که لباس تَن مطهر شهدای والامقام بود و حالا که خداوند متعال به ما توفیق عنایت کرده است که پاسدار انقلاب، مسیر شهداء و ارزش‌ها باشیم باید با تلاش و کوشش این مسیر را ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/




شناخت دقیق و حرکت در مسیر و مکتب شهداء باعث عاقبت بخیری می‌شود

منبع:آرمـان
? شناخت دقیق و حرکت در مسیر و مکتب شهداء باعث عاقبت بخیری می‌شود