شبکه آبرسانی فرسوده؛ چالش مهم در شهرستان ارزوئیه است

رضا اسماعیل کاخ گفت: وجود شبکه آبرسانی فرسوده یکی از چالش‌های مهم در سطح شهرستان است که با به روزرسانی این شبکه از هدر رفت آب به میزان زیادی جلوگیری خواهد شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه؛ مراسم تجلیل از خدمات و تلاش های رجائی مدیر سابق آبفای ارزوئیه و معارفه اشرف زاده به […]

رضا اسماعیل کاخ گفت: وجود شبکه آبرسانی فرسوده یکی از چالش‌های مهم در سطح شهرستان است که با به روزرسانی این شبکه از هدر رفت آب به میزان زیادی جلوگیری خواهد شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه؛ مراسم تجلیل از خدمات و تلاش های رجائی مدیر سابق آبفای ارزوئیه و معارفه اشرف زاده به عنوان مدیر جدید اداره آب و فاضلاب شهرستان با حضور فرماندار و معاون امور مشترکین اداره کل آب و فاضلاب استان کرمان برگزار شد.

رضا اسماعیل کاخ ارتقای سطح بهره وری کیفی و کمی در ادارات را اولویت اصلی و مهم برای یک مدیر دانست‌ و گفت: کمبود امکانات‌، اعتبارات و سایر مشکلات نافی انجام وظایف نیست و مدیری موفق است که با وجود مشکلات و محدودیت ها بتواند امر خدمت‌رسانی به مردم را به نحو احسن انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به تلفیق حوزه فعالیت آب روستایی و شهری در سال های اخیر ، حوزه فعالیت این اداره را گسترده دانست و افزود: وجود شبکه آبرسانی فرسوده یکی از چالش‌های مهم در سطح شهرستان است که با به روزرسانی این شبکه از هدر رفت آب به میزان زیادی جلوگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان با بیان این مساله که بخش اعظم شهرستان ارزوئیه عمدتا دارای آب و هوایی گرم و خشک می باشد و در فصل تابستان دمای هوا به میزان بسیار زیادی بالا می رود، افزود : قطعی آب شرب شهروندان حتی برای یک ساعت غیر قابل قبول می باشد لذا می طلبد که مسئولین محترم در این حوزه از همین امروز مطالعات و اقدامات لازم را برای پوشش مشکلات حوزه آبرسانی در فصول گرما انجام دهند.

در پایان فرماندار با اهداء لوحی از زحمات و تلاش های رییس سابق اداره آبفا تشکر و برای اشرف زاده در شروع مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




شبکه آبرسانی فرسوده؛ چالش مهم در شهرستان ارزوئیه است

منبع:آرمـان
? شبکه آبرسانی فرسوده؛ چالش مهم در شهرستان ارزوئیه است