سیستم مدیریتی استان کرمان “مکتب حاج قاسم” را الگوی مدیریتی خود قرار دهد

گروه استان‌ها – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسئولان استان کرمان مسئولیت سنگینی به عهده داشته و باید مکتب شهید سلیمانی را الگوی مدیریتی خود قرار دهند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان با تبریک […]

گروه استان‌ها – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسئولان استان کرمان مسئولیت سنگینی به عهده داشته و باید مکتب شهید سلیمانی را الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان با تبریک سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نیروهای سپاه پاسداران از مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

وی با بیان اینکه تفکر، اندیشه و اخلاص حاج قاسم را باید نصب العین کارهای خود قرار بدهیم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی حجت خدا بود و وجود او و ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار حجت را بر همه تمام کرد، که چگونه عبد واقعی خدا باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به‌خوبی مکتب شهید سلیمانی را مطرح کردند و ما باید از این مکتب الگوپذیری کنیم افزود: اخلاص در مکتب حاج قاسم حرف اول را می‌زند و حاج قاسم به‌واسطه اخلاصش ذوب در ولایت بود.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریتی استان کرمان، مکتب حاج قاسم را الگوی مدیریتی خود قرار دهد ادامه داد: مسئولیت مسئولان در استان کرمان به‌عنوان زادگاه و مدفن حاج قاسم بسیار سنگین است و امروز چشم دنیا به کرمان است.

فرمانده سپاه استان کرمان: قضات و حقوقدانان کرمانی مطالبه‌گری خون شهید سلیمانی از مجامع بین‌المللی را پیگیری کنند
فرمانده سپاه استان کرمان: امروز دشمنان با هدفی مشترک به دنبال تضعیف نظام هستند

حمیدی با اشاره به اینکه استان کرمان در عرصه ایثار و شهادت ظرفیت‌های بسیار عظیمی دارد که در کنار حاج قاسم پرورش یافته و رشد کرده است بیان کرد: این ظرفیت‌ها باید معرفی و الگو شود.

وی با بیان اینکه از پیشنهاد جرم انگاری حادثه ترور شهید سلیمانی در استان کرمان استقبال می‌کنیم افزود: در شش ماهه دوم امسال که در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم هستیم حتماً مطالبه‌گری خواهیم کرد و جنایتی را که انجام دادند باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




سیستم مدیریتی استان کرمان “مکتب حاج قاسم” را الگوی مدیریتی خود قرار دهد

منبع: تسنــیم
? سیستم مدیریتی استان کرمان “مکتب حاج قاسم” را الگوی مدیریتی خود قرار دهد