سیرجان از کوهبنان راه خود را جدا کرد و زرد شد

فت فتو/کرمان براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمان، سیرجان و کوهبنان که چند هفته ای همانند دو قلوها یک رنگ بودند با جدایی سیرجان اکنون فقط شهرستان کوهبنان در وضعیت پرخطر قرار دارد. به گزارش فت فتو، براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمان که از ۱۵ مهر اعمال شده […]

فت فتو/کرمان براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمان، سیرجان و کوهبنان که چند هفته ای همانند دو قلوها یک رنگ بودند با جدایی سیرجان اکنون فقط شهرستان کوهبنان در وضعیت پرخطر قرار دارد.

به گزارش فت فتو، براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمان که از ۱۵ مهر اعمال شده است؛ هیچ شهری در استان کرمان در شرایط قرمز کرونایی قرار ندارد و چند هفته ای است که شهرستان کوهبنان دل خوش به نارنجی است.

همچنین براساس نقشه کرونایی کشور، شهرستان های ارزوئیه، بافت، رابر، رودبار جنوب، زرند، سیرجان، شهربابک، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کرمان، منوجان و نرماشیر در شرایط نسبتا پرخطر(زرد) کرونایی قرار دارند و متاسفانه شهرستان عنبرآباد با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آن، از آبی به زرد تغییر وضعیت داده است.

شهرستان های انار، بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، همچنان وضعیت آبی کرونایی خود را حفظ کرده اند و خوشبختانه شهرستان های راور، ریگان و کهنوج با کاهش تعداد مبتلایان در این هفته در شرایط عادی کرونایی قرار گرفته اند.

به گزارش فت فتو، براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان، از ۴ مهرماه لغایت ۱۱ مهرماه امسال؛ ۶ نفر از هم استانی هایمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام




سیرجان از کوهبنان راه خود را جدا کرد و زرد شد

منبع: ایـسنا
? سیرجان از کوهبنان راه خود را جدا کرد و زرد شد