سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مکتبی، ولایی و مردمی و تکیه گاه نظام

صمدالله محمدی نماینده سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. به گزارش فت فتو: صمدالله محمدی، نماینده مردم  شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی، در پیامی فرارسیدن ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

صمدالله محمدی نماینده سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش فت فتو: صمدالله محمدی، نماینده مردم  شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی، در پیامی فرارسیدن ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲ اردیبهشت مزین گشت به نام نهاد مقدسی که مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) تشکیل و قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و به سان دژ مستحکمی در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقاء عزتِ نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی، کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده‌اند.

اینجانب، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام سپاه پاسداران و در راس آنان سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن ۲ اردیبهشت روز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز و مکرم آن بزرگ مردان سپاه و ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی به ویژه سپاهیان سرو قامت شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه تبریک عرض نموده؛ در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، تداوم عزت، قدرت، سربلندی و دستیابی به رسالت خطیر این دلاورمردان کشور عزیزمان را مسئلت نمایم.

انتهای پیام/ع




سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مکتبی، ولایی و مردمی و تکیه گاه نظام

منبع:آرمـان
? سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مکتبی، ولایی و مردمی و تکیه گاه نظام