سوم خرداد از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است

احمد محمدی گفت: سوم خرداد برای ملت ایران از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است چرا که مصداق واقعی از ایام الله است. احمد محمدی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: سوم خرداد برای ملت ایران از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است چرا که مصداق واقعی از ایام الله است. شهردار کوهبنان […]

احمد محمدی گفت: سوم خرداد برای ملت ایران از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است چرا که مصداق واقعی از ایام الله است.

احمد محمدی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: سوم خرداد برای ملت ایران از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است چرا که مصداق واقعی از ایام الله است.

شهردار کوهبنان افزود:حمله رژیم عراق به ایران و اشغال خاک ایران بسیار دردناک و غیر قابل تحمل بود که میهن عزیزمان زیر چکمه و پوتین متجاوزان باشد و به عرض و آبرو و ناموس ایرانی تجاوز شود.

وی گفت:دوران جنگ و زمانی که خرمشهر به دست دشمنان افتاده بود این ایده آل و رویا در ذهن ها بود که آیا می شود با این امکانات و تجهیزات کم دشمنی که تا بن دندان مسلح به همه اسلحه های روز دنیاست را به عقب راند و شکست داد.

احمد محمدی خاطر نشان کرد: جنگیدن و مقاومت در خرمشهر در واقع جنگ با ۳۷ کشور بود که نیروهای عراقی را همه جوره حمایت می کردند و پیروزی خرمشهر در چنین شرایط با کمترین نیرو و امکانات واقعا آن چیزی است که حضرت امام(ره) فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد”

 وی ضمن قرائت آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: جنگ خصوصا عملیات بیت المقدس تفسیر عینی آیات قرآن است اگر بخواهیم قرآن را در عمل و میدان تفسیر کنیم همین جنگ هشت سال دفاع مقدس و عملیات غرور آفرین رزمندگان و فرزندان شجاع و دلاور و با ایمان ایران اسلامی است.

شهردار کوهبنان با بیان خاطراتی از فتح خرمشهر و به تصویر کشیدن سختی ها و رنج های رزمندگان گفت: آنچه که باید از جنگ و فتح خرمشهر یاد بگیریم این است که به تنبلی و تن آسایی عادت نکنیم و اگر خواهان سربلندی پیروزی و توسعه و پیشرفت ایران عزیز هستیم باید همانند دوران جنگ  مقاوم ،کوشا و خستگی ناپذیر باشیم.

محمدی خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که در این نظام مقدس با هدایت های پیامبر گونه حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری حتی یک سانتی متر مربع از خاک این مرز و بوم نصیب دشمنان قسم خورده این انقلاب نشد.

انتهای پیام /کوهبنان




سوم خرداد از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است

منبع:آرمـان
? سوم خرداد از بزرگترین و شادی آورترین روزهای ایران است