سومین دوئل این فصل پرسپولیس و آلومینیوم/ یک استقلالی، مانع بزرگ یحیی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و آلومینوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ امروز(یک‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش فت فتو، سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (یک‌شنبه) بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود تا پس از تیم‌های مس کرمان و خلیج فارس […]

دو تیم فوتبال پرسپولیس و آلومینوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ امروز(یک‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فت فتو، سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (یک‌شنبه) بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود تا پس از تیم‌های مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر سومین تیم حاضر در یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شود. پیش از این قرار بود این دیدار روز شنبه برگزار شود که به دلیل آلودگی هوا به امروز موکول شد.

این سومین بار است که دو تیم در این فصل رو در روی هم قرار می‌گیرند. یک پیروزی سهم آلومینیوم اراک و یک پیروزی هم سهم پرسپولیس بوده است. در بازی رفت دو تیم در لیگ بیست و یکم، پرسپولیسی‌ها در اراک با یک گل مغلوب حریف خود شدند اما در بازی برگشت، انتقام آن شکست را گرفتند و با دو گل حریف خود را در تهران بدرقه کردند. در دو دیدار قبلی دو تیم، رسول خطیبی به عنوان سرمربی روی نیمکت آلومینیوم نشسته بود اما این بار اراکی‌ها با سپردن سکان خود به مهدی رحمتی، سودای صعود به نیمه نهایی جام حذفی را دارند.

پرسپولیس که با ۵۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، با شکست ۴ بر صفر ویستاتوربین در یک شانزدهم و شکست ۳ بر صفر ذوب‌آهن در یک هشتم پا به این میدان گذاشته است. یحیی گل‌محمدی با وجود محرومیت چهار هفته‌ای در لیگ از نشستن روی نیمکت سرخ‌ها، می‌تواند تیمش را در جام حذفی هدایت کند. پرسپولیسی‌ها بدون محروم پا به این میدان می‌گذارند و عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی به دلیل محرومیت نمی‌توانند پرسپولیس را در این دیدار همراهی کنند.

یوسف بخشی‌زاده، مربی آلومینیوم اراک تنها محروم این تیم برای تقابل با شاگردان گل‌محمدی است. آلومینیوم با ۳۰ امتیاز در رده دهم لیگ برتر است و در جام حذفی با شکست تیم‌های فجرسپاسی و سپاهان در ضربات پنالتی راهی این مرحله شده‌اند.

پیش از این تیم‌های مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر توانسته بودند به ترتیب با غلبه بر خیبر خرم‌آباد و مس رفسنجان راهی نیمه نهایی جام حذفی شوند. در آخرین دیدار این مرحله نیز فردا(دوشنبه) استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی است.

انتهای پیام




سومین دوئل این فصل پرسپولیس و آلومینیوم/ یک استقلالی، مانع بزرگ یحیی

منبع: ایــسنا
?سومین دوئل این فصل پرسپولیس و آلومینیوم/ یک استقلالی، مانع بزرگ یحیی : اخبار استان کرمان – ورزشی