سولدو: باید روند خوبمان را حفظ کنیم

سرمربی تراکتور معتقد است که حقشان در بازی‌های اخیر کسب سه امتیاز هر مسابقه بوده است. به گزارش فت فتو، تراکتور و گل‌گهر فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی با یکی از تیم‌های […]

سرمربی تراکتور معتقد است که حقشان در بازی‌های اخیر کسب سه امتیاز هر مسابقه بوده است.

به گزارش فت فتو، تراکتور و گل‌گهر فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ داریم. این تیم باید جزو تیم‌های بالای جدول باشد. امتیازاتی از آن کسر شده اما هنوز می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. گل‌گهر نفرات خوبی دارد. بازیکنان را به خوبی آماده کردیم.

او افزود: ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و باید با نظم تیمی خوب، استحکام لازم را در میانه میدان داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریف انجام دهیم. با توجه به تمریناتمان طی روزهای گذشته، امیدوارم نمایش مطلوبی مقابل گل گهر داشته باشیم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه گل گهر را آنالیز کرده‌اند، بیان کرد: قطعا از نفراتی استفاده می‌کنیم که برنامه آنان خنثی شود. ما در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌ایم و حقمان کسب سه امتیاز بود. ضروری است که روند خوبمان را حفظ کنیم.

سولدو در رابطه با لیست بازیکنان مورد نیازش برای تقویت تیم، توضیح داد: چندین بار با مدیریت باشگاه صحبت کرده‌ام. نفراتی را برای تقویت تراکتور مدنظر داریم. با توجه به اقدامات انجام شده، امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی طی هفته آتی باز ‌شود و بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شوند.

او درباره تاثیر بارش سنگین برف بر تمرینات تراکتور گفت: شرایط آب و هوایی برای ما و تیم رقیب مزاحمت ایجاد می‌کند. تمرینات را به شکلی تدارک دیده‌ایم که بازیکنان خودشان را با این شرایط وفق دهند.

سرمربی تراکتور در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری درباره میزان رضایتش از عملکرد خودش، گفت: زمانی که من به تراکتور آمدم، شرایط سخت و بدی داشتیم. آن زمان آمادگی بازیکنان پایین بود و تلاش کردم تا نظم خوبی در تیم به وجود بیاید و برخی بازیکنان آسیب دیده و افراد کم انگیزه را وادار به کار کردم. به همین دلیل روز به روز بهتر شدیم. البته کمبود نفرات داریم، ولی تیم از آن وضعیت بد خارج شده و شرایط بهتری دارد.

سولدو در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور توضیح داد: آرش قادری و عبدالله حسینی را به خاطر محرومیت و محمد مسلمی‌پور و علی دشتی را به دلیل مصدومیت نداریم و یکی دو نفر هم سرماخوردگی جزئی دارند.

انتهای پیام




سولدو: باید روند خوبمان را حفظ کنیم

منبع: ایـسنا
? سولدو: باید روند خوبمان را حفظ کنیم