سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف کاهش می‌یابد

معاون فرماندار زرند صبح امروز طی بازدیدی سرزده از نانوایی ها، از نزدیک وضعیت نانوایی های شهر از جمله چگونگی پخت نان، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی ها را بررسی کرد. به گزارش فت فتو ، معاون فرمانداری زرند به اتفاق مسئول دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری ، […]

معاون فرماندار زرند صبح امروز طی بازدیدی سرزده از نانوایی ها، از نزدیک وضعیت نانوایی های شهر از جمله چگونگی پخت نان، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی ها را بررسی کرد.

به گزارش فت فتو ، معاون فرمانداری زرند به اتفاق مسئول دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری ، رئیس اتحادیه صنف خبازان، مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و کارشناس مرکز بهداشت طی بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر زرند  کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان در محل مورد بررسی قرار داد.

 علی حسن زاده معاون فرمانداری زرند در این بازدید بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذی ربط تاکید کرد.

وی افزود: معیشت و خوراک مردم، بخصوص نان، حق‌الناس است و چون نان با یارانه و سوبسید بودجه کشور تأمین می‌شود، در حقیقت بیت‌المال عمومی بوده و هر کدام از ما در صورت تخطی از وظایف خود، در واقع حق‌الناس و بین‌المال را ضایع کرده‌ایم.

حسن زاده گفت: این بازرسی ها به صورت مستمر انجام و در صورت مشاهده تخلفات سهمیه آرد نانوایی ها کاهش می یابد.

انتهای پیام/ قنبرزهی




سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف کاهش می‌یابد

منبع:آرمـان
? سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف کاهش می‌یابد