سما یاریگر دولت در آموزش، فرهنگ و اشتغال

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: مدارس سما علاوه ‌بر کمک به حوزه آموزش و فرهنگ در حوزه اشتغال نیز یاریگر دولت هستند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، مجید خزاعی در جلسه مشترک شورای معاونان آموزش‌های عمومی و مهارتی و مدیران مدارس سمای استان کرمان با قدردانی […]

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: مدارس سما علاوه ‌بر کمک به حوزه آموزش و فرهنگ در حوزه اشتغال نیز یاریگر دولت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، مجید خزاعی در جلسه مشترک شورای معاونان آموزش‌های عمومی و مهارتی و مدیران مدارس سمای استان کرمان با قدردانی از میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و تبریک کسب رتبه برتر حوزه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی استان کرمان گفت: هرچه به پایان سال تحصیلی نزدیک می‌شویم برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر مدیران مدارس باید مدنظر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

اهتمام جدی مدارس به درج مدارک و مستندات مربوط به حوزه‌های مختلف کاری


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان کرمان بیان کرد: در حوزه مدارس، برنامه‌ریزی شروع سال تحصیلی جدید قبل از پایان سال تحصیلی آغاز می‌شود و یکی از مواردی که باید در دستور کار باشد، تعیین نرخ دقیق و واقعی شهریه مدارس است.

خزاعی با بیان اینکه ثبت دقیق و به‌هنگام اطلاعات در تعیین نرخ واقعی شهریه کارساز است، ادامه داد: ارتباط با آموزش‌وپرورش باید مستمر باشد تا نرخ دقیق و واقعی شهریه برای مدارس تبیین شود و بتوان همگام با افزایش حقوق و دستمزد، نرخ شهریه تعیین شود و مدارس با بحران مواجه نشوند.

وی گفت: مدارس سما علاوه ‌بر کمک به حوزه آموزش و فرهنگ در حوزه اشتغال نیز یاریگر دولت هستند به‌عنوان‌مثال در استان کرمان بیش‌ از هزار نفر در مدارس سما مشغول به کار هستند.

انقلاب فرهنگی نخستین اقدام امام بعد از انقلاب بود

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: نخستین اقدام امام راحل پس از پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی انجام داد انقلاب فرهنگی بود.

عسکری گفت: آموزش‌وپرورش بیشترین نقش و تأثیر را در حوزه فرهنگی به عهده دارد اگر بتوانیم پایه فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم، قطعاً نتیجه را در دانشگاه‌ها می‌بینیم، باید به پرورش دانش‌آموزان و فرهنگ آنان بیش‌ازپیش آموزش بها داد زیرا در آموزش آنان تأثیر دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان کرمان نیز خاطرنشان کرد: اگر جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت مهارت‌آموزی سوق دهیم نتایج خوبی می‌گیریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله میر شفیعی از آمادگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان برای همکاری با مدارس سما برای بهره‌گیری دانش‌آموزان از امکانات این نهاد خبر داد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/




سما یاریگر دولت در آموزش، فرهنگ و اشتغال

منبع:آنـــا
? سما یاریگر دولت در آموزش، فرهنگ و اشتغال