سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به شهربابک

وزیر صنعت معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهربابک سفر کرد. به گزارش فت فتو، وزیر صنعت معدن و تجارت در بدو ورود به شهرستان شهربابک با استقبال رسمی سرپرست فرمانداری شهربابک، حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان و مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با حضور در […]

وزیر صنعت معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهربابک سفر کرد.

به گزارش فت فتو، وزیر صنعت معدن و تجارت در بدو ورود به شهرستان شهربابک با استقبال رسمی سرپرست فرمانداری شهربابک، حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان و مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل گلزار شهدای شهربابک به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
 
طی این سفر سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت با خانواده های شهدا غلامعباس صالحی نژاد و مقداد رضا حسینی دیدار کرد.
 
در جریان این سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به همراه مسئولان محلی شهربابک از کارگاه فیروزه تراشی آبی کویر شهرستان بازدید کردند.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با مردم و تعدادی از نمایندگان حوزه های مختلف شهرستان دیدار چهره به چهره داشتند.
 
 
در این دیدار چهره به چهره مردم و نمایندگان تعدادی از حوزه های مختلف شهرستان مسائلی در بخش های معادن و صنایع، کارخانجات، صنایع دستی، بهداشت و درمان و… را مطرح کردند.
 
 سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت در این دیدار گفت: وقتی معدنی به بهره برداری می رسد مردم منطقه حق و حقوقی دارند که به کارگیری نیروهای بومی منطقه در اولویت است.
 
به گفته وی سلامت مردم و حفظ محیط زیست نسبت به ایجاد معادن و صنایع ارحج است و مسئولان باید نسبت به رفع آلودگی های ناشی معادن و صنایع وقت بیشتری بگذارند.
 
فاطمی امین تصریح کرد: باید نسبت به رفع کامل آلودگی صنایع ملی مس اقداماتی انجام شود و شرایطی به وجود آید که در محدوده کارخانجات دام و سکونت کمتر باشد.
 
 
فاطمی امین با تأکید بر توازن همه جانبه شهرها بیان کرد: در خصوص فعالیت شهرهای صنعتی مطالعاتی خواهیم داشت زیرا در شهرهایی که بیش از حد صنعتی شده اند حواشی زیادی ایجاد شده است.
 
 
وی اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی شرکت ها و معادن در چارچوب تعیین شده است و نباید رفع همه مسائل را از آن‌ها انتظار داشته باشیم.

بعد از این دیدار چهره به چهره وزیر صنعت، معدن و تجارت از معدن مس میدوک بازدید کرد.

انتهای پیام/ شهربابک 




سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به شهربابک

منبع:آرمـان
? سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به شهربابک