سفر رئیس کل دادگستری کرمان به شهرستان انار

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان در سفر به شهرستان انار به مشکلات مردم این شهرستان رسیدگی کرد. به گزارش فت فتو از شهرستان انار، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز در سفر به شهرستان انار اظهار کرد: شهرستان انار از جهت اینکه آخرین شهرستانی است که به سمت استان یزد […]


حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان در سفر به شهرستان انار به مشکلات مردم این شهرستان رسیدگی کرد.

به گزارش فت فتو از شهرستان انار، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز در سفر به شهرستان انار اظهار کرد: شهرستان انار از جهت اینکه آخرین شهرستانی است که به سمت استان یزد راه دارد و در مسیر جاده ترانزیتی بندرعباس_یزد_تهران قرار گرفته است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همین امر موجب شده که پرونده تصادفات و مواد مخدر در این شهرستان بیشتر تشکیل شود.

وی افزود: در سطح استان جرم اول، سرقت است، اما در شهرستان انار به‌دلیل موقعیت جغرافیایی جرم اول تصادفات است که پرونده تصادفات با حدود ۱۰ درصد و پرونده مربوط به سرقت حدود ۷ درصد است که با پرونده‌های حقوقی دیگر در ماه مجموعا حدود ۳۵۰ پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع و رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: در شهرستان انار با وجود ۳ نفر قاضی و۱۷ نفر کارمند که در حال فعالیت هستند، از نظر کادر اداری و قضایی دچار کمبود نیرو هستیم که باید تقویت شود که پرونده‌های مردم دچار اطاله دادرسی نشود و سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد. 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حمیدی در بدو ورود به شهرستان انار به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه به مشکلات مردم شهرستان رسیدگی کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۱/ب





سفر رئیس کل دادگستری کرمان به شهرستان انار

منبع: فــارس
? سفر رئیس کل دادگستری کرمان به شهرستان انار