سری دوم مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» رونمایی شد+ عکس

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، همزمان با برگزاری شب شعر طنز دولخ از سری دوم مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» با هدف معرفی مشاهیر و مفاخر استان کرمان به نسل‌ جوان، رونمایی شد. این مجموعه به همت حوزه هنری استان کرمان و با مشارکت کانون […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، همزمان با برگزاری شب شعر طنز دولخ از سری دوم مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» با هدف معرفی مشاهیر و مفاخر استان کرمان به نسل‌ جوان، رونمایی شد. این مجموعه به همت حوزه هنری استان کرمان و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان تولید شده است.

محمد مظفری به عنوان طراح، امین زاده تقی مدیر پروژه و استودیو ویرا انیما مجری طرح تولید این مجموعه پوستر بودند.

در سری دوم مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» به بزرگان و مشاهیری مانند فواد کرمانی، روح‌الله خالقی، همایون صنعتی‌زاده، پرویز شهریاری، آیت‌الله صالحی کرمانی، شهید محمدحسین یوسف‌الهی، ابوحامد کرمانی، اکبر صوتی، شهین‌دخت سرلتی(صنعتی) و جلیله قوامی‌راد پرداخته شده‌ است.

از سری اول مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» پیش از این در دهه مبارک فجر سال گذشته رونمایی شده بود.

خواجوی کرمانی، محمدابراهیم باستانی‌پاریزی، شهید محمدجواد باهنر، پهلوان عطا احمدی، طاهره صفارزاده، هوشنگ مرادی‌کرمانی، پروفسور مهدی رجبعلی‌پور، ایرج بسطامی، شهید حاج قاسم سلیمانی و زهرا نعتمی از مفاخر و مشاهیری هستند که چهره آن‌ها در اولین سری از مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» به‌ تصویر در آمده‌است.

انتهای پیام




سری دوم مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» رونمایی شد+ عکس

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? سری دوم مجموعه پوستر «کرمان سربلند؛ ایران سرفراز» رونمایی شد+ عکس