سرقت اولین جرم در استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سرقت اولین جرم در استان کرمان است که ۱۳ونیم درصد از پرونده‌های تشکیل شده را به خود اختصاص داده است. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، در اولین روزاز هفته قوه قضائیه ، شورای قضایی استان  با حضور در گلزار شهدای کرمان، با شهدای والا مقام ادای احترام کردند. در […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سرقت اولین جرم در استان کرمان است که ۱۳ونیم درصد از پرونده‌های تشکیل شده را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، در اولین روزاز هفته قوه قضائیه ، شورای قضایی استان  با حضور در گلزار شهدای کرمان، با شهدای والا مقام ادای احترام کردند.

در مراسمی به همین منظور ، رئیس کل دادگستری کرمان ضمن گرامیداشت شهدا هفت تیر و هفته قوه قضاییه گفت: شهدا چراغ راهی هستند که همواره روشنی بخش مسیر ما هستند و هیچگاه نبایستی از این مسیر خارج شویم.

حجت الاسلام حمیدی افزود: هفته قوه قضاییه فرصت خوبی است برای تبیین اهداف و برنامه‌های قوه قضاییه و مردم بایستی این عملکرد‌ها را بدانند که سبب امید و امیدواری شود.

وی گفت: سرقت اولین جرم در استان کرمان است که ۱۳ونیم درصد از پرونده‌های تشکیل شده را به خود اختصاص داده است که ۲برابر جرم بعدی یعنی نزاع و درگیری است و یکی از علت‌های اصلی و عمده این میزان سرقت تصویب قانون کاهش مجارات حبس بوده که تاثیربسزایی در افزایش میزان سرقت‌ها شده است.

همچنین استاندار و معاونین وی در اولین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در دادگستری کرمان با رئیس کل و معاونین دستگاه قضا دیدار کرد.

استاتدار کرمان گفت: هفته قوه قضاییه تجلیل از خدمات و تلاش‌های خانواده دادگستری است و یقیتا اجرای عدالت کاربزرگ و سختی است که از شئون حاکم جامعه است و یکی از دلایل اصلی حکومت اسلامی است.

فداکار افزود: برخلاف سختی و اهمیت کار قضا بررسی تقریبا دو هزار و ۴۰۰پرونده در استان به طور روزانه کار بسیار سختی است.




سرقت اولین جرم در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سرقت اولین جرم در استان کرمان