سامانه اعلام وضعیت اربعین رونمایی شد/ همراهی برای زائران کربلا در پیاده‌روی اربعین

به گزارش گروه فرهنگ فت فتو، سامانه اعلام وضعیت اربعین امسال همراه زائران کربلای معلی در آیین پیاده‌روی اربعین خواهد بود. سعید پورابوالقاسم در این باره گفت: «سامانه اعلام وضعیت اربعین» از این نظر حائز اهمیت است که بدون نیاز به اینترنت و یا سیم‌کارت عراقی می‌تواند مکان افراد را به همراهان او نشان دهد […]

به گزارش گروه فرهنگ فت فتو، سامانه اعلام وضعیت اربعین امسال همراه زائران کربلای معلی در آیین پیاده‌روی اربعین خواهد بود.

سعید پورابوالقاسم در این باره گفت: «سامانه اعلام وضعیت اربعین» از این نظر حائز اهمیت است که بدون نیاز به اینترنت و یا سیم‌کارت عراقی می‌تواند مکان افراد را به همراهان او نشان دهد و از این طریق به زائران کمک شایانی می‌کند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: این سامانه به همت یکی از اپلیکیشن‌های داخلی و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شده تا در رویداد بزرگ جهان تشیع همراه زائران کربلای معلی باشد.

وی با بیان اینکه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از فعالیت‌های نوآورانه اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های دینی و آیینی به طرق مختلف حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با نصب و یا به روزرسانی آخرین نسخه نرم افزار بله از امکانات این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۱۰/




سامانه اعلام وضعیت اربعین رونمایی شد/ همراهی برای زائران کربلا در پیاده‌روی اربعین

منبع:آنـــا
? سامانه اعلام وضعیت اربعین رونمایی شد/ همراهی برای زائران کربلا در پیاده‌روی اربعین