ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان است

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی این نهاد در پروژه مهر است. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب افزود: بازگشایی مدارس مهمترین رویداد فرهنگی – اجتماعی […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی این نهاد در پروژه مهر است.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب افزود: بازگشایی مدارس مهمترین رویداد فرهنگی – اجتماعی کشور است که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در زمینه بازشگایی مدارس در اول مهر سه حالت پیش بینی می شود اول اینکه آموزش حضوری باشد و همه زیرساخت های بهداشتی فراهم شود که با توجه به وجود ۷۲۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر جمعیت در استان کرمان از ظرفیت شبکه شاد در بستر فضای مجازی استفاده شود که توزیع بسته های یادگیری بین دانش آموزان تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی ادامه داد: توزیع کتاب های درسی تا ۲۵ شهریور ماه در مدارس انجام می شود و ارسال کتاب به شهرستان ها و مناطق انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ثبت سفارش کتب درسی در سایت تاکید کرد و گفت: ثبت نام دانش آموزان در سامانه به ویژه پایه های اول، هفتم و دهم باید مورد توجه قرار گیرد.

اسکندری نسب تصریح کرد: پیگیری روند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان باید انجام و اطلس دسترسی تک تک دانش آموزان به یادگیری تا ابتدای سال تحصیلی در قالب پروژه مهر تدوین و طراحی شود و نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ شهریور باید تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که تاکنون در برابر بیماری کویید ۱۹ واکسینه نشده اند،  ضرورت دارد هر چه سریعتر به سایت سلامت مراجعه کنند.




ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان است

منبع:ایرنـا
? ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان است