ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در پروژه مهر است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ستاد پروژه مهر گفت: ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در پروژه مهر است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب گفت: بازگشایی مدارس مهمترین رویداد فرهنگی-اجتماعی کشور است که تحت تاثیر ویروس […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ستاد پروژه مهر گفت: ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در پروژه مهر است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب گفت: بازگشایی مدارس مهمترین رویداد فرهنگی-اجتماعی کشور است که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و برای اول مهر سه حالت پیش بینی می شود، این که آموزش حضوری باشد و همه زیرساخت های بهداشتی فراهم شود با توجه به وجود ۷۲۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر جمعیت در استان یا آموزش غیرحضوری باشد و از ظرفیت شبکه شاد در بستر فضای مجازی استفاده شود و توزیع بسته های یادگیری بین دانش آموزان، که در این زمینه تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.
وی افزود: توزیع کتب درسی تا ۲۵ شهریور ماه صورت می گیرد و ارسال کتب به شهرستان ها و مناطق انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ثبت سفارش کتب درسی در سایت تاکید کرد و گفت: ثبت نام دانش آموزان در سامانه به ویژه پایه های اول، هفتم و دهم باید مورد توجه قرار گیرد.
اسکندری نسب تصریح کرد: پیگیری روند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان باید انجام شود و اطلس دسترسی تک تک دانش آموزان به یادگیری تا ابتدای سال تحصیلی در قالب پروژه مهر تدوین و طراحی شود، نقل و انتقالات فرهنگیان استان تا ۱۵ شهریور باید تعیین تکلیف شوند.
وی خاطرنشان کرد: صرفه جویی در مصرف آب و برق ضروری است و فرهنگیانی که تاکنون در برابر بیماری کویید ۱۹ واکسینه نشده اند،  ضرورت دارد هر چه سریعتر به سایت سلامت مراجعه کنند.




ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در پروژه مهر است

منبع:یـزدان کـرمان
? ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در پروژه مهر است