ساعت کاری پایگاه های واکسیناسیون کرونا در رفسنجان تغییر کرد

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ساعت کاری پایگاه های واکسیناسیون کرونا در این شهرستان از امروز چهارم مهرماه از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۷ عصر خواهد بود. “زهره سامره” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: قبلاً پایگاه های واکسیناسیون در این شهرستان از ساعت هفت و ۳۰ […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ساعت کاری پایگاه های واکسیناسیون کرونا در این شهرستان از امروز چهارم مهرماه از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۷ عصر خواهد بود.

“زهره سامره” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: قبلاً پایگاه های واکسیناسیون در این شهرستان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تا ۱۹ به همشهریان خدمات ارائه می دادند.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم برای دریافت واکسن کرونا از امروز چهارم مهرماه از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۷ عصر به مراکز واکسیناسیون “مصلی و پایگاه شهید حسن رمضانی” مراجعه و واکسن دریافت کنند.

سامره با اشاره به اینکه درب این مراکز از ساعت ذکر شده به روی مردم باز است و مردم می توانند با مراجعه، خدمات واکسیناسیون را دریافت کنند، گفت: تاکنون بیش از ۱۵۲ هزار دوز اوّل واکسن و بیش از ۶۹ هزار دوز دوّم واکسن کرونا در رفسنجان تزریق شده است.

انتهای پیام




ساعت کاری پایگاه های واکسیناسیون کرونا در رفسنجان تغییر کرد

منبع:ایـسنا
? ساعت کاری پایگاه های واکسیناسیون کرونا در رفسنجان تغییر کرد