کل اخبار 108505 اخبار امروز : 107
  • تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 - March - 2024
  • ساعت :

    سازمان دانش‌آموزی محل رشد باورهای دانش‌آموزان است

    کرمان (فت فتو) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت برای رشد باورهای جوانان باید از برنامه‌ها و خط و مشی نیرو های توانمند بازنشسته استفاده کرد. محمود رجبی پور در جلسه هم‌اندیشی روسای ادوار قبل سازمان گفت: بازنشستگی در سازمان دانش آموزی معنایی ندارد و آموزش مهارت‌های زندگی وظیفه همه ماست و باید با […]

    کرمان (فت فتو) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت برای رشد باورهای جوانان باید از برنامه‌ها و خط و مشی نیرو های توانمند بازنشسته استفاده کرد.

    محمود رجبی پور در جلسه هم‌اندیشی روسای ادوار قبل سازمان گفت: بازنشستگی در سازمان دانش آموزی معنایی ندارد و آموزش مهارت‌های زندگی وظیفه همه ماست و باید با ارتباط دوستانه با نسل جدید تبادل اطلاعات کنیم.

    رجبی پور افزود: جوانان ما با تسلط به علم روز و بهره گیری از دانش بومی در رده های بالای علمی قرار دارند و ما این را مرهون زحمات اساتید پر تلاش هستیم.

    وی افزود: سازمان دانش آموزی با برنامه های متنوعی که ارائه کرده دانش آموزان را به سمت خود جذب کرده و خوشبختانه آموزش مهارت‌های زندگی و کشور دوستی از آنها جوانانی پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کرده است.

    رجبی پور با اشاره به برنامه های متنوع از جمله اجرای برنامه گارد پرچم در مدارس افزود: دانش آموزان ما احترام به پرچم کشورمان را در تمام مدارس آموزش می بینند. بنابراین دانش آموزی که بوسه بر پرچم می زند و به آن احترام می گذارد به هیچ وجه در صف دشمنان قرار نمی گیرد.




    سازمان دانش‌آموزی محل رشد باورهای دانش‌آموزان است

    منبع: پــانا
    ? سازمان دانش‌آموزی محل رشد باورهای دانش‌آموزان است

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا