سارق دستگیر شده به چهار فقره سرقت دیگر اعتراف کرد

سرهنگ خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی دستگیری سارق یک دستگاه خودروی پراید از سوی ماموران پلیس راه زرند، ۴ دستگاه خودروی سرقتی دیگر در شهرستان های زرند و کرمان کشف شد. به گزارش فت فتو، سرهنگ خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی دستگیری سارق یک دستگاه خودروی پراید از سوی […]

سرهنگ خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی دستگیری سارق یک دستگاه خودروی پراید از سوی ماموران پلیس راه زرند، ۴ دستگاه خودروی سرقتی دیگر در شهرستان های زرند و کرمان کشف شد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی دستگیری سارق یک دستگاه خودروی پراید از سوی ماموران پلیس راه زرند، ۴ دستگاه خودروی سرقتی دیگر در شهرستان های زرند و کرمان کشف شد.

 
خدادادنژاد گفت:چندی پیش واحد گشت پلیس راه زرند ؛حین گشت زنی و استعلام از خودروهای عبوری در محور کرمان_زرند متوجه سابقه دستور سرقتی بودن خودرو می شوند که دستور توفیق خوردرو را صادر می کنند و بالافاصله سارق دستگیر می شود.
 
وی افزود: در طی بازجویی هایی به عمل آمده، این متهم به چهار فقره سرقت خوردرو دیگر در شهرستان های زرند و کرمان اعتراف کرد. 
 
پلیس انتظامی شهرستان از شهروندان درخواست کرد در راستای ناکام گذاشتن سارقان، تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل فرمان، دزدگیر و سیستم مکان یاب بر روی خودروهای خود نصب کنند.

انتهای پیام /قنبرزهی 




سارق دستگیر شده به چهار فقره سرقت دیگر اعتراف کرد

منبع:آرمـان
? سارق دستگیر شده به چهار فقره سرقت دیگر اعتراف کرد