سارق اوراقچی خودرو در چترود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باتلاش ماموران انتظامی بخش چترود این فرماندهی یک سارق که پس از سرقت خودرو اقدام به اوراق کردن آن ها می کرد دستگیر و ۱۴ فقره سرقت کشف شد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پورامینایی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باتلاش ماموران انتظامی بخش چترود این فرماندهی یک سارق که پس از سرقت خودرو اقدام به اوراق کردن آن ها می کرد دستگیر و ۱۴ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پورامینایی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر کرمان و شهرستان های شمالی استان، ماموران انتظامی بخش چترود با پیجوئی های پلیسی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسائی و وی را در حال اوراق خودرو در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودرو از مخفیگاه سارق که در حال اوراق شدن بودند بیان داشت: این متهم در بازجوئی های بعدی به ۱۴ فقره سرقت شامل۵ دستگاه خودرو زانتیا، ۳ وانت مزدا،۳ دستگاه پژو ۴۰۵ ، یک دستگاه خودرو پراید و دو فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ پورامینائی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس از این سارق ادامه دارد از مالباختگان مرتبط با این پرونده خواست با توجه به اوراق کردن خودروهای مسروقه توسط این سارق، با مراجعه به بخش انتظامی چترود وسایل و قطعات خودروی مسروقه خود را شناسائی کنند تا در ادامه اقدامات بعدی برای تحویل آنان به مالباختگان صورت بگیرد.

انتهای پیام




سارق اوراقچی خودرو در چترود دستگیر شد

منبع: بــرنا
?
سارق اوراقچی خودرو در چترود دستگیر شد