سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان ۲۰ میلیارد طلا را سرقت کردند

فت فتو/کرمان رییس پلیس آگاھی استان از کشف طلاجات منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و انهدام باند چهار نفره سارقان به عنف در پوشش ماموران خبر داد . سرھنگ”یدالله حسن پور” امروز ۱۹ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح […]

فت فتو/کرمان رییس پلیس آگاھی استان از کشف طلاجات منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و انهدام باند چهار نفره سارقان
به عنف در پوشش ماموران خبر داد .

سرھنگ”یدالله حسن پور” امروز ۱۹ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاھی با کار شبانه روزی به سرنخ ھایی دست یافتند.

وی افزود: کارآگاھان با انجام اقدامات اطلاعاتی، ھویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند چهار نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

حسن پور درخصوص شگرد سارقان تصریح کرد: متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل  می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد، با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلاجات و وسایل گرانبهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی، عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می کنند حتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام




سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان ۲۰ میلیارد طلا را سرقت کردند

منبع:ایـسنا
? سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان ۲۰ میلیارد طلا را سرقت کردند