ساخت مدرسه شش کلاسه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در اُرزوئیه

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدرسه شش کلاسه خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان ارزوئیه با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو ، یک مدرسه شش کلاسه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط خیّر مدرسه ساز کشوری عباس جعفرزاده […]

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدرسه شش کلاسه خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان ارزوئیه با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو ، یک مدرسه شش کلاسه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط خیّر مدرسه ساز کشوری عباس جعفرزاده در شهرستان ارزوئیه به مرحله بهره برداری و افتتاح شد.

این خیر مدرسه ساز نیز در جمع مسئولان گفت: تا کنون ۱۵مدرسه با کمک دیگر خیران در مناطق محروم کشور ساخته است.

رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در مراسم افتتاح این طرح گفت: امروز کشور نیازمند هوش و دانش برتراست لذا آموزش و پرورش نقش ارزنده ای در راستای تحقق اهداف و نخبه پروری دارد.

وی افزود: با ایجاد فضا‌های آموزشی مناسب و به کارگیری سیستم مدرن آموزشی در پایه می‌توان به خواسته‌های علمی تحقق بخشید تا در آینده شاهد نخبگانی اعلاء از لخاظ تربیتی، اخلاقی، رفتاری و هوش برتر باشیم و مثمر ثمر برای نسل آینده باشیم.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




ساخت مدرسه شش کلاسه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در اُرزوئیه

منبع:آرمـان
? ساخت مدرسه شش کلاسه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در اُرزوئیه