زوج‌های کرمانی به مشهدمقدس اعزام شدند

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان از اعزام زوج‌های کرمانی در قالب طرح ملی «همسایه» به مشهد مقدس خبر داد. حلیمه زمانی گفت: این زوج‌ها به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان برای بهره‌مندی از برکات و معنویت زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و استفاده […]

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان از اعزام زوج‌های کرمانی در قالب طرح ملی «همسایه» به مشهد مقدس خبر داد.

حلیمه زمانی گفت: این زوج‌ها به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان برای بهره‌مندی از برکات و معنویت زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و استفاده از کلاس‌های آموزشی آداب زیارت و مهارت‌های زندگی به سبک رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی کرمان، این زائران در زائر سرای شهر رضوی به مدت سه روز اسکان خواهند یافت و از خوان و سفره پر برکت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بهره خواهند برد.

او گفت: در مدت ۳ روز اقامت، زوج‌های جوان از گنجینه قرآن آستان قدس رضوی و کارگاه شمیم رضوان بازدیدخواهند کرد و همچنین مراسم جشنی در رواق حضرت زهرا (س) برای زوج‌های جوان برگزار و هدیه متبرک رضوی به آنان اهدا می شود.

زمانی گفت: هر زمان زوج‌های جوان نیاز به مشاوره داشته باشند، به همت مشاوران به آنان مشاوره داده خواهد شد و از آنان حمایت مادی و معنوی می‌شود.

این دومین اعزام زوجین کرمانی بعداز دوسال وقفه به خاطر بیماری کرونا به مشهد مقدس می باشد که این زوجین از شهرستان‌های کوهبنان، نرماشیر، کهنوج، زرند، رفسنجان، شهداد، کرمان، ریگان، رودبار، عنبرآباد، راور، رابر و شهربابک هستند.

فت فتو کرمان کرمان




زوج‌های کرمانی به مشهدمقدس اعزام شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? زوج‌های کرمانی به مشهدمقدس اعزام شدند