زمینه اشتغال جوانان در روستاها فراهم شود/ اوضاع اقتصادی کشور رو به بهبودی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه اشتغال جوانان در روستاها فراهم شود تا ضمن جلوگیری از مهاجرت، به آبادانی روستاها هم کمک شود. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی  در جلسه بررسی مشکلات دهستان اسلامیه با مرکزیت هرمزآباد با اشاره به اهمیت راه اندازی کارگاه های […]

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه اشتغال جوانان در روستاها فراهم شود تا ضمن جلوگیری از مهاجرت، به آبادانی روستاها هم کمک شود.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی  در جلسه بررسی مشکلات دهستان اسلامیه با مرکزیت هرمزآباد با اشاره به اهمیت راه اندازی کارگاه های تولیدی و ایجاد اشتغال در روستاها اظهار کرد: آبادی روستاها به حضور جوانان است و اگر شغلی برای جوانان در روستا ایجاد شود از مهاجرت جلوگیری می شود و امکاناتی ازجمله احداث سالن های ورزشی و سایر امکانات هم فراهم می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: اشتغال معضلی است که تاکنون نتوانستیم برای آن کاری کنیم. در بحث اشتغال تسهیلات و امکانات وجود دارد و باید مسئولان موانع را بردارند و زمینه اشتغال را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبودی است و سال ۱۴۰۱ این بهبودی را بیشتر احساس خواهیم کرد، ادامه داد: ارتباط با کشورهای همسایه خیلی خوب است و قراردادهای خوبی کشورمان با کشورهای مقتدر ازجمله روسیه و چین منعقد می کند و تحریم ها هم به زودی تعیین تکلیف و برداشته خواهند شد.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه نگاه کشور ما همسایه محوری است، عنوان کرد: ۱۰۰ کشور از همسایه و غیرهمسایه با ایران آماده تعامل هستند، ارتباط و مذاکرات مستقیم با عربستان برقرار شد و کنسولگری ایران در جده ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت بالاترین دپوی ارزی در کشور را دارد و نگرانی در مورد کمبود ارز در کشور وجود ندارد.باید خودمان را برای کار آماده کنیم که مشکلات کشور را حل کنیم.
انتهای پیام/




زمینه اشتغال جوانان در روستاها فراهم شود/ اوضاع اقتصادی کشور رو به بهبودی است

منبع:آرمـان
? زمینه اشتغال جوانان در روستاها فراهم شود/ اوضاع اقتصادی کشور رو به بهبودی است