زمان صفر برای سو استفاده احتمالی در کنکور

آبشناسان گفت امسال به دلیل افزایش تعداد دفترچه های آزمون سراسری کنکور امکان هیچگونه تقلب و سو استفاده برای سودجویان وجود ندارد. به گزارش فت فتو،مدیرخدمات آموزشی دانشگاه شهیدباهنرکرمان:تعداد دفترچه ها بر حسب زمان برگزاری آزمون فرصت هرگونه سو استفاده احتمالی برای برخی افراد را از بین برده و زمان تعیین شده تنهابرای پاسخگویی مناسب […]

آبشناسان گفت امسال به دلیل افزایش تعداد دفترچه های آزمون سراسری کنکور امکان هیچگونه تقلب و سو استفاده برای سودجویان وجود ندارد.

به گزارش فت فتو،مدیرخدمات آموزشی دانشگاه شهیدباهنرکرمان:تعداد دفترچه ها بر حسب زمان برگزاری آزمون فرصت هرگونه سو استفاده احتمالی برای برخی افراد را از بین برده و زمان تعیین شده تنهابرای پاسخگویی مناسب است .

آبشناس تصریح کرددرحوزه های مورد نظر و محل های برگزاری آزمون هم امکان استفاده و یا بردن وسایل الکترونیکی و حافظه دار وجود ندارد و تمامی مکانها مجهز به سیستم ردیاب هوشمند است.

وی بیان کرد والدین هوشیار باشند فرزندان کنکوری اشان در این روزهای پایانی نزدیک به برگزاری آزمون وارد شبکه های اجتماعی فریبنده مبنی بر تضمین قبولی در آزمون نشوند .

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از فردا چهارشنبه۸ ام تا شنبه ۱۱ تیر در سراسر استان همزمان با کل کشور برگزار میشود .




زمان صفر برای سو استفاده احتمالی در کنکور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? زمان صفر برای سو استفاده احتمالی در کنکور