رییس دادگستری زرند: برخورد جدی در انتظار متعرضان به حریم رودخانه‌هاست

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری شهرستان زرند ضمن تاکید بر برخورد با افرادی که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه ها کرده اند گفت: سیل محصول عملکرد نسنجیده و تعرض برخی افراد سودجو به محیط زیست طبیعی است. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی […]

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری شهرستان زرند ضمن تاکید بر برخورد با افرادی که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه ها کرده اند گفت: سیل محصول عملکرد نسنجیده و تعرض برخی افراد سودجو به محیط زیست طبیعی است.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری زرند، ابوالفضل فرحبخش در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان زرند که با حضور سرپرست دادسرای عمومی و جمعی از مسئولان شهرستان زرند برگزار شد ،اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولان ذی ربط در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی وضعیت آسیب دیدگان از سیل اقدام کنند. 
این مقام قضایی در خصوص تعرض به حریم و بستر رودخانه ها اعلام کرد: ادارات متولی باید نسبت به نظارت حداکثری در این خصوص اقدام و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها و جاده ها ممانعت به عمل آورده و تمام موارد جرم و تخلف را به دادستانی شهرستان گزارش کنند.
رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان  نیز گفت: دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه با متخلفین و متعرضین به حریم رودها و رودخانه ها برخورد جدی به عمل خواهد آورد.




رییس دادگستری زرند: برخورد جدی در انتظار متعرضان به حریم رودخانه‌هاست

منبع: ایرنـا
? رییس دادگستری زرند: برخورد جدی در انتظار متعرضان به حریم رودخانه‌هاست