«ریشی سوناک» تنها نامزد نخست‌وزیری انگلیس شد

به گزارش گروه جهان فت فتو، رسانه‌های انگلیس خبر دادند که با کناره گیری «پنی موردانت» وزیر دفاع اسبق این کشور از رقابت برای تصدی منصب نخست‌وزیری، «ریشی سوناک» تنها نامزد نخست وزیری شد. در حالی که استعفای لیز تراس از رهبری حزب حاکم انگلیس و منصب نخست‌وزیری این کشور بحرانی تازه به بحران‌های سیاسی و […]

به گزارش گروه جهان فت فتو، رسانه‌های انگلیس خبر دادند که با کناره گیری «پنی موردانت» وزیر دفاع اسبق این کشور از رقابت برای تصدی منصب نخست‌وزیری، «ریشی سوناک» تنها نامزد نخست وزیری شد.

در حالی که استعفای لیز تراس از رهبری حزب حاکم انگلیس و منصب نخست‌وزیری این کشور بحرانی تازه به بحران‌های سیاسی و اقتصادی انگلیس افزوده است، یکی از دو نامزد این منصب از رقابت برای جانشینی لیز تراس کناره گیری کرد.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی و غربی، «پنی موردانت» وزیر دفاع اسبق انگلیس از رقابت برای نخست‌وزیری و رهبری حزب محافظه کار کناره‌گیری کرد که این بدان معناست که «ریشی سوناک»  به‌عنوان تنها نامزد باقی مانده، رهبر حزب و نخست‌وزیر این کشور می‌شود.

پنی موردانت در حالی از رقابت برای نخست‌وزیری کنار رفته که بنا بر گزارش برخی رسانه‌ها از قبیل روزنامه ایندیپندنت، او نتوانسته به حد نصاب لازم برای نامزد شدن در رقابت برای نخست وزیری برسد.

انتهای پیام/




«ریشی سوناک» تنها نامزد نخست‌وزیری انگلیس شد

منبع:آنـــا
? «ریشی سوناک» تنها نامزد نخست‌وزیری انگلیس شد