ریزش تونل چاه فاضلاب در کرمان/ امدادرسانی هلال‌احمر به ۲ کارگر محبوس شده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از ریزش تونل چاه آب و فاضلاب در محل تصفیه‌خانه آب در شرف‌آباد شهر کرمان خبر داد و گفت: نیروهای هلال‌احمر در حال آواربرداری و رهاسازی ۲ نفر از محبوس‌شدگان هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح بیان کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات […]


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از ریزش تونل چاه آب و فاضلاب در محل تصفیه‌خانه آب در شرف‌آباد شهر کرمان خبر داد و گفت: نیروهای هلال‌احمر در حال آواربرداری و رهاسازی ۲ نفر از محبوس‌شدگان هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح بیان کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری این جمعیت در خصوص ریزش تونل چاه آب و فاضلاب در محل تصفیه خانه در شرف‌آباد بلافاصله ۵ تیم امدادونجات هلال اح‌مر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه ۳ نفر در ریزش تونل دچار حادثه شدند که تا کنون یک نفر نجات پیدا کرده است.

فلاح با اشاره به اینکه عمق این تونل بیش از ۷ متر است، خاطرنشان کرد: عملیات آواربرداری توسط نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری ادامه دارد، گفت: ۲۰ نیروی امدادی در قالب تیم‌های امدادونجات کوهستان، واکنش سریع، آنست و امدادی از جمعیت هلال‌احمر در محل حادثه حضور دارند.

فلاح افزود: با توجه به تاریکی هوا و محدودیت فضا عملیات آواربرداری و رهاسازی با دقت و حساسیت بالا انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





ریزش تونل چاه فاضلاب در کرمان/ امدادرسانی هلال‌احمر به ۲ کارگر محبوس شده

منبع: فــارس
? ریزش تونل چاه فاضلاب در کرمان/ امدادرسانی هلال‌احمر به ۲ کارگر محبوس شده