رکود شدید در بازار معاملات مسکن/افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی اجاره بهاء در کرمان

فت فتو/کرمان رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان در ادامه درباره میزان افزایش قیمت فروش مسکن در مناطق مختلف کرمان گفت:  افزایش قیمت مسکن در مناطق مختلف بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و میزان افرایش اجاره بهاء نیز بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است. محسن شهریاری در گفت و گو با خبرنگار فت فتو […]

فت فتو/کرمان رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان در ادامه درباره میزان افزایش قیمت فروش مسکن در مناطق مختلف کرمان گفت:  افزایش قیمت مسکن در مناطق مختلف بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و میزان افرایش اجاره بهاء نیز بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است.

محسن شهریاری در گفت و گو با خبرنگار فت فتو درباره وضعیت خرید و فروش مسکن در کرمان اظهار کرد: در حال حاضر معاملات مسکن دچار رکود است و آمار خرید و فروش به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: از آنجا که بخش مسکن در اقتصاد به عنوان محرک بوده و صدها شغل و حرفه وابسته به این بخش است، رکود بخش مسکن به سایر بخش ها نیز سرایت نموده است.

شهریاری بیان کرد: در بخش اجاره نیز به دلیل رکود در تولید مسکن و افزایش تقاضا، شاهد افزایش اجاره بهاء هستیم و بایستی در این مورد چاره اندیشی شود.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان در ادامه درباره میزان افزایش قیمت فروش مسکن در مناطق مختلف کرمان گفت:  افزایش قیمت مسکن در مناطق مختلف بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و میزان افرایش اجاره بهاء نیز بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است.

وی افزود: درمورد قیمت ساختمان فاکتورهای زیادی از جمله نوع مصالح استفاده شده، سن بنا، محل و موقعیت منطقه و موارد دیگر موثر است اما به طور متوسط میانگین قیمت هر متر آپارتمان نوساز در مناطق مرکزی شهر کرمان حدود ۱۸ تا ۲۱ میلیون تومان است.

شهریاری در پایان درباره وضعیت بازار مسکن در نیمه دوم سال گفت: با توجه به رکود فعلی فکر نمی کنم در بخش اجاره و فروش، در نیمه دوم سال جاری قیمت ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام




رکود شدید در بازار معاملات مسکن/افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی اجاره بهاء در کرمان

منبع: ایـسنا
? رکود شدید در بازار معاملات مسکن/افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی اجاره بهاء در کرمان