رویکردهای تربیتی باید اصلاح و به روز شود

فت فتو/کرمان مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید دارند که همه دستگاه های دولتی باید دغدغه تربیت و آموزش را داشته باشند و رویکردهای تربیتی هم باید اصلاح و به روز شود. حجت الاسلام حمید نیکزاد ۲۲ آذرماه در گردهمایی […]

فت فتو/کرمان مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید دارند که همه دستگاه های دولتی باید دغدغه تربیت و آموزش را داشته باشند و رویکردهای تربیتی هم باید اصلاح و به روز شود.

حجت الاسلام حمید نیکزاد ۲۲ آذرماه در گردهمایی مشترک مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه همه ما دغدغه آموزش و پرورش را داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید دارند که همه دستگاه های دولتی باید دغدغه تربیت و آموزش را داشته باشند و رویکردهای تربیتی هم باید اصلاح و به روز شود.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری “مسئولیت دین مردم با حوزه علمیه است”، پس هیچ عذر و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، قطعا ما همه سربازیم و فرمانده یک نفر است و ائمه جمعه ارکان شهر و منطقه خود هستند.

دبیر ستاد همکاری های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: سبک کار را باید عوض کنیم. همه سختگیری ها در آموزش و پرورش نباید فقط متوجه طلبه ها باشد، آموزش و پرورش بزرگ ترین شبکه فرهنگی و تربیتی کشور است و بهترین دوره برای کار تربیتی دوره ابتدایی است، در دوره جدید ورودی آموزش و پرورش به روی حوزه و روحانیت باز است و همه دستگاه ها و نهادها باید کمک کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: هر شش ماه یکبار باید چنین جلسه مشترکی با آموزش و پرورش برگزار شود، ۷۴۰ کمیته همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش در کشور داریم که در استان ها رئیس کمیته ائمه جمعه و نایب رئیس مدیر ان یا روسای آموزش و پرورش هستند.

نیکزاد با اشاره به اینکه طرح امین از برکات انقلاب است، تصریح کرد: کار فرهنگی، سعه صدر می خواهد و جهت گیری های ما باید عمیق و دقیق باشد.

وی گفت: ۲۲۰ ساعت آموزش برای منتخبان طرح امین در نظر گرفته شده که استان کرمان هم در این زمینه خوش درخشیده است.

انتهای پیام




رویکردهای تربیتی باید اصلاح و به روز شود

منبع: ایـسنا
? رویکردهای تربیتی باید اصلاح و به روز شود