رونمایی از ۲۰ مستند ویژه دفاع مقدس در ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور

احمد گروهی گفت: تولید ۵۲ مستند ویژه دفاع مقدس با همکاری صدا و سیما در دستور کار قرار گرفته که از ۲۰ اثر در ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور رونمایی می شود. به گزارش فت فتو، صبح امروز ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد. […]

احمد گروهی گفت: تولید ۵۲ مستند ویژه دفاع مقدس با همکاری صدا و سیما در دستور کار قرار گرفته که از ۲۰ اثر در ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور رونمایی می شود.

به گزارش فت فتو، صبح امروز ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.


در ابتدای این نشست محمود مهدوی فر مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان به تبیین و تشریح برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس پرداخت.


سپس سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی همچون خاطره گویی با حضور سه نفر راوی، قرائت زیارت عاشورا، اسکان اضطراری، سخنرانی سخنرانان کشوری در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.


وی افزود: البته گلزار شهدای کرمان چندی قبل اقدام به چاپ کتابی کرد که در آن ۲۰۰ خاطره از شهید سلیمانی نقل شده است که ۱۰۰۰ نسخه از آن با عنوان هزار و دوازدهمین چاپ و توزیع شده و تلاش داریم که این کتاب برای بار چاپ دوم آماده شود.


احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که برای ترویج و توسعه ارزش های دفاع مقدس باید به آن پرداخته شود، برنامه های گلزار شهدا است.


وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار از ایثارگران به ویژه خانواده های  شهدا از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد از والدین شهدا به رحمت ایزدی رفتند و غالب ۴۰ درصد باقی مانده در بستر بیماری هستند از این رو لازم است که به عیادت آن ها رفته و دیداری تازه کنیم.


گروهی عنوان کرد: همه ساله با همکاری مسئولان دیدار با خانواده شهدا انجام می شود، در برنامه ای دیگر انتشار کتاب مردان مرد در فضای مجازی، برگزاری مسابقات پیاده روی، دوچرخه سواری و ویلچر رانی ویژه جانبازان در دستور کار این سازمان قرار دارد.


وی در پایان یادآور شد: تولید ۵۲ مستند ویژه دفاع مقدس با همکاری صدا و سیما در دستور کار قرار گرفته که از ۲۰ اثر در ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور رونمایی می شود.


انتهای پیام/




رونمایی از ۲۰ مستند ویژه دفاع مقدس در ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور

منبع:دانــا
? رونمایی از ۲۰ مستند ویژه دفاع مقدس در ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور